15 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #696
      Memo
      Katılımcı

      ArkadaşŸlar sonunda 1977 Model Camarom oldu. ılk amerikanıma da kavuşŸmuşŸ oldum.

      Araba belkide bir çounuzun tanıdığı Mehmet (Pontiac 301) in arabası. Onun sattığı kişŸi arabayı oğluna beyendirememişŸ sanırım o nedenle bana düşŸtü.

      Cok düzgün orjinal bir araç modifiye yok. HerşŸeyden önce arabayı tanıyıp çalışŸmalara başŸlarız elbet.

    • #10858
      XLR-V
      Katılımcı

      Senin adina cok sevindim hayirli olsun gule gule kazasiz, belasiz keyifili surusler dilerim

    • #10859
      piyu
      Anahtar yönetici

      ahhhhhh benimde 1999-2002 yılları arasında sahip oldugum enfes arac… halen cok ozlerim… burnumda tutuyor canavarım…

      kucuk kopya 75-77 arası camaro’lardan 77’yi nasıl ayırt edersin???

      silecekler gizli “hide-away”dir yani sen silecegi calıstırdıktan sonra kapanırken en son durur ve biraz daha asagı inerek kaputun hizasının altına gecer… aerodinamik olarak güzel birsey…

      seninkinde bu sekildedir %99

    • #10860
      Memo
      Katılımcı

      Piyu tavsiye ediceğin önemle ilgilenmem gereken noktalar nedir? Bilgi verbilirmisin. gerçi Burak’ın başŸına ekşŸidim bile sorularımla.

      Bu arada doğru benim silicekler gizli…

    • #10861
      piyu
      Anahtar yönetici

      Selam aklıma gelenleri seve seve yazarım…

      benim farklı kontrollerde tespit ettiklerim ve yaptırdıklarım…

      arabanın alt yıkamaya girdi, alt yıkama sonrasında lifte kaldırıldı ve dikkatli incelendiğinde bazı curuyen parcalar tespit edildi… bu is kıstan cıkısta kesin yapılmalı…

      makaslarımı kontrol ettirdim… o sırada kırıklar cıktı, yapıldı… arabanın duzlestigini hissediyorsun… hem de acıları ayarlanıyor…

      amortisorlerimi once gazlı olanlarla degistirdim sonra bir arkadastan gelen koni’lerle degistirdim…yol tutus asırı farketti…

      sanzımanım cok iyi durumdaydı (şŸ-350 otomatik) daha cok keyif versin diye shift improver kit getirttim, gaza asıldıgında vitesleri cok daha hızlı atıyor buyuk keyif…

      goruntu ve kullanım keyfi icin quicksilver shifter taktım… dugmeye basmadan vites degistirmek super keyifli…

      arkaya guzel hoparlorler + cdcalar koymustum ama artık mp3 calarlar standart… ama burada dikkat edilecek konu… sistemi gizlemezsen sakın takma… ben uzunca sure sorunsuz gecirdigim halde camımı kırıp teybi caldılar… teypten cok cam uzuyor haberin olsun…

      cogu kisi tarafından bilinen fakat dikkat edilmeyen konu kaputun kapatılmasıdır… kaput acıkken once sofor tarafına dogru ittirilir…ve ittirmeyle beraber asagı inmeye baslar… eger sofor tarafına dogru itmeden kapatmak icin asagı abananlar olursa cok dikkat et…. kaputun kolları saglam oldugundan o basıncın acısı kaputun bukulmesi olarak ortaya cıkıyor…

      accel 8mm ya da daha ust buji kablosu kesin al… fiyatı sanırım 100-200usd arası(kesin bilmiyorum diye soylemedim) inanılmaz farkedecektir… hem tuketim ve performans icin…

      guzel susturucular bulursan tak… hem sesi guzel yapıyor hem de gidisini…

      tum yaglar-sular-kayıslar-hortumlar ve plastik aksamı cok detaylı kontrol et… en ufak bir sorun sana daha buyuklerini acacaktır… iyi bir motor yıkama yaptırdıktan sonra sakin kullanıp fazla toza girmezsin… detaylı olarak kontrol edersin…

      teknik bilgini bilemiyorum ama ben “0”dım bircok seyi bizzat isin icine girerek ogrendim… gerekirse ustayla beraber arabanın altına yatıyorsun… ama sonra arabanın en kucuk civatasını bile biliyorsun…

      mesela ben shifter taktırdım… takarlarken her detayını takip ettim… ve kullanırken biryerde takılma farkettim… o takılma icin cozum arayıp buldum… daha sonra e-5te giderken shifter’daki bu problemden dolayı (tabi benim sacma testlerimde buna sebep ) vitesi D’den R’ye atmayı basardım… e5’te sol seritte zonnnkkk diye durdum tabi…arkadan gelenler zor kurtardı… normadel shifter takılırken dikkat etmesem nasıl cozulur bilemem ama hemen ustundeki korugu kaldırıp alttaki teli parmagımla cektim ve vitesi N’ye alıp yolun kenarına cektim… allah korudu… daha cok yazarım…

    • #10862
      rx-7
      Katılımcı

      hayıorlı uğurlu arkadaşŸım..kazsasız belasız bin inşŸallah..Allah bizede nasip eder inşŸallah bigün..

    • #10863
      Memo
      Katılımcı

      Piyu Super

      Shifter
      Chasis Stifner
      Komple swaybarlar yaylar makaslar
      FRENLERDEN Nefret ettim. Bugun baktırtıyorum bakalım duruma göre fren araşŸtırıcam.

      Kısacası bende arabayı yurutmeden once durdurma ve döndürme derdindeyim. ılk bu konulara değinicem sanırım.

      Ayrcıa A/C, havalandırma ve de Silecek lerde sorun var ilk ikisinde tık bile yok.

      Bakalım göreceğiz. Will keep you updated.

    • #10864
      firrebird
      Katılımcı

      Evet yaa, hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan bence çok düzgün bi araba aldın

      Benim de bundan sonraki hedefim tek kapı bi amerikan.. o günleri de görürüm inşŸallah

    • #10865
      Memo
      Katılımcı

      Hahaha evdeki hesap çarşŸıya uymadı ilk MSD kit aldı priority sanırım

    • #10866
      haldic
      Katılımcı

      Memo arkadaşŸ hayırlı uğurlu olsun, güvende olursun o arabayla ama kontrollü kullan arabanı,

    • #10867
      the_judge
      Katılımcı

      hayırlı olsun darısı basıma ne kadara aldın?bilelim bizde alalım

    • #10868
      Anonim
      Ziyaretçi

      Piyu; Dodge Aries le geziyoruz arkadaşŸla bir anda senin gibi bizdede Vitesi D’ den R’ ye takmak gibi anlamsız bir istek uyandı ama aynen chtonksssss diye bir ses geldi Allahtan fazla hızlı değildik araba dağılmadı (sadece ne olacağını merak etmişŸtik)

    • #10869
      Pontiac301
      Katılımcı

      Memo, olm havalandırma çalışŸıyor,hemde hamam gibi yapıyor kaloriferi, sileceklerde çalışŸıo olm yuh yani, daha neler, bana bak halen yedek anahtarı bende kızdırma beni

    • #10870
      piyu
      Anahtar yönetici
      blaccamaro wrote:
      Piyu; Dodge Aries le geziyoruz arkadaşŸla bir anda senin gibi bizdede Vitesi D’ den R’ ye takmak gibi anlamsız bir istek uyandı ama aynen chtonksssss diye bir ses geldi Allahtan fazla hızlı değildik araba dağılmadı (sadece ne olacağını merak etmişŸtik)

      esasında benimki merak degildi… D-N yapıyordum… sonradan anlattıgımda bazı iyi bilen kisilerin cok sakat birkac durumda bilerek durmak icin kullandıklarını da duydum

    • #10871
      Memo
      Katılımcı

      Piyu Senin 305 tecruben var. Sence oynamaya degermi yoksa 350 mi bulup onu yapmak lazım???

    • #10872
      piyu
      Anahtar yönetici

      ne istedigine gore degisir… sıkı bir makine isterim modifiye de edicem dersen 350 ile baslaman dogru… 305’in hp potansiyeli ile 350’nin hp potansiyeli cok farklı…

      Mavi Nova ile Türkiye Drag Şamp. olan Boğaç’ın bronz Camaro’su vardı 305 ile bayag ugrastı fakat bana 305 ile ugrastıgın kadar 350 ile ugrassan cok daha fazla guc alıyorsun sakın ugrasma demisti… benim 305 yettiginden 350’ye gerek duymadım ama senin ihtiyaclarına gore degisir…

15 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version