Ana Sayfa Forumlar Üyelerimize Özel Istanbul’daki Üyelerimiz MERHABA ARKADAŞLAR BEN CEM

16 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #874
      Anonim
      Ziyaretçi

      Merhabalar arkadaşŸlar ;

      Ben istanbuldan Cem ADALI belki tanıyanınız vardır ART CAR deri döşŸemenin sahibiyim …Amerikan araç tutkum GMC Typhoon ile başŸladı ve hala devam ediyor o şŸimdi boyada inşŸallah yaza yepyeni bir yüzle karşŸımızda olacak…siteye yeni üye oldum hepinize iyi forumlar diliyorum ..işŸte benim bebek..

      Saygılarımla

      A.CEM ADALI

    • #12230
      piyu
      Anahtar yönetici

      selamlar,

      Aramıza hoşŸgeldin… beşŸiktaşŸ’tan maçka’ya çıkarken soldaki yer değil mi?

      her geçerken ahhh ahhh dedigim bir aractır typhoon…. ayrıca sanırım birkac araban daha var… 1 tane porsche’de vardı ??

    • #12231
      Anonim
      Ziyaretçi

      evet beşŸiktaşŸten maçkaya çıkarken solda ı.T.ǜ ışŸletmenin tam karşŸısında …
      porsche 911,megane I ,volkswagen caddy ve volkswagen golf cabrio var…bunlar hep araba merakımın eseriii 🙄

      piyu wrote:
      selamlar,

      Aramıza hoşŸgeldin… beşŸiktaşŸ’tan maçka’ya çıkarken soldaki yer değil mi?

      her geçerken ahhh ahhh dedigim bir aractır typhoon…. ayrıca sanırım birkac araban daha var… 1 tane porsche’de vardı ??

    • #12232
      Anonim
      Ziyaretçi

      selamlar hosgeldınız ıyıkı geldınız :) bı aralar bendede typhoon vardı cok guzel guclu bı arac hayırlı kazasız belasız surusler

    • #12233
      piyu
      Anahtar yönetici

      Merhabalar hoşŸbuldum bencede iyiki gelmişŸim çok düzgün insanların bulunduğu nezih bir site benimde hoşŸuma gitti typhoon un döşŸemeleri bende komple hakiki alcantara yapıldı tavan dahil…çok zevkli oldu mart gibide aracı komple boyadan alacağım..bir de 18 jantları taktıktan sonra iyi olacak sanıyorum birde benden evvelki sahibi motor içine rpm den 10-12 bin $ kadar para harcamışŸ ve 400 ps eyükseltmişŸ ..güzel bir araç..Aracın kalkışŸı muhteşŸem ama tüm typhoonlardaki gibi 0-100 4.7 olmasına rağman 100 den sonra bana göre çok zayıf kalıyor..Bu ara gelmeniz sizinde iyi oldu..Bende size bir şŸey sormak istiyorum ..typhoon u nasıl alçaltabilirim bir bilginiz var mı ? makasları daraltmak için makasçıya gittim en sonda dedi hatta vuruntu bile yapmışŸ bak dedi altını gösterdi …Alçaltmam şŸart araçta rancho olmasına rağmen az da olsa denge problemi var..

      c5_vette wrote:
      selamlar hosgeldınız ıyıkı geldınız :) bı aralar bendede typhoon vardı cok guzel guclu bı arac hayırlı kazasız belasız surusler
    • #12234
      Anonim
      Ziyaretçi

      ortaya guzel bısey cıkıcak bellı :) ben turkıyede adam gıbı ısın ehlı bı usta olmadına ınanıyorum o yuzden parcaları abdden getırtıp (typhoonlara ozel kıt) onu taktırdım o zamankı yıllarda yanı 1999 yılında gumruk dahıl 3bın dolara mal oldu ve deydı sorun suz kullandım 2 sene suan ıncırlık usttunde bı askerde memmun sekılde kullanıyo. bence bu kadar emek verılmıs bı araca hak ettı gıbı davranıp typhoon alcatma kıtlerınden kullanmak :)

    • #12235
      Anonim
      Ziyaretçi

      3000 $ işŸin açığı baya pahallı getirtmişŸin ben internette gezerken bir tayphoon üzerinde gördüm orjinal kiti .arka akslara iki adet sıkmalı mengene takılıyor ve önede daha alçak yaylar geliyor ..iki yay iki mengeneye fiyat çok yüksek..benim arabada zaten 3000 $ a yakın fiyatlı elektrikli pompalı rancho sistemi var.istediğim an amortisörsüz sıfır esneme durumuna getirebiliyorum..benim istediğim alttan aldığı kaldırma havasını almaması ve yere yeterince oturması…. Bakalım bir çıksın direk o internette gördüğüm sistem belgelerimde var hatta dur o kidin resmini ve aracı koyayım da ordan bakalım..

      c5_vette wrote:
      ortaya guzel bısey cıkıcak bellı :) ben turkıyede adam gıbı ısın ehlı bı usta olmadına ınanıyorum o yuzden parcaları abdden getırtıp (typhoonlara ozel kıt) onu taktırdım o zamankı yıllarda yanı 1999 yılında gumruk dahıl 3bın dolara mal oldu ve deydı sorun suz kullandım 2 sene suan ıncırlık usttunde bı askerde memmun sekılde kullanıyo. bence bu kadar emek verılmıs bı araca hak ettı gıbı davranıp typhoon alcatma kıtlerınden kullanmak :)
    • #12236
      Anonim
      Ziyaretçi

      Şimdi dikkat ettim sadece aksı sıkan bir burgu değil birde altta kırılmaması için yatay amortisör varmışŸ sistem dediğin gibi komplikeymişŸ fakat fiyat yinede amerika fiyatı olarak çok yüksek amerikada 3000 $ ne arabalar alıyorsun orda fiyatlar türkiyedeki gibi 10 katı değil ki..olsun olsun 1000 $ olsun o ok dirde ondan fazlası fiyat olarak fazla gelir benim bir araba yokki 5 tane var ..bir araca bu kadar masraf bana fazla gelir ..boyasına 4000 ytl veriyorum ,derisini yaptırsaydım ..her taraf alcantara ve ön dashboard dahil dikişŸli ve hakiki alcantara karışŸımı kendimden sitiyeceğim fiyat :D en az 5000 ytl olurdu …jantlar keskin kt 4 orta siyah yanlar vernikli polish olanı alacağım onu çok beğeniyorum…lastikler hazır arkalar 265 35 yanak önler 235 40 yanak ..so2..far stop sinyal full değişŸtiriyorum…Ama yinede 3000 $ tam hakkı olduğunu düşŸünmüyorum çünkü bunun takmasıda bir işŸçilik ve bir para yaniii… 🙄 bu da alçaltmanın olduğu typhoon…

      ARTCAR wrote:
      3000 $ işŸin açığı baya pahallı getirtmişŸin ben internette gezerken bir tayphoon üzerinde gördüm orjinal kiti .arka akslara iki adet sıkmalı mengene takılıyor ve önede daha alçak yaylar geliyor ..iki yay iki mengeneye fiyat çok yüksek..benim arabada zaten 3000 $ a yakın fiyatlı elektrikli pompalı rancho sistemi var.istediğim an amortisörsüz sıfır esneme durumuna getirebiliyorum..benim istediğim alttan aldığı kaldırma havasını almaması ve yere yeterince oturması…. Bakalım bir çıksın direk o internette gördüğüm sistem belgelerimde var hatta dur o kidin resmini ve aracı koyayım da ordan bakalım..

      c5_vette wrote:
      ortaya guzel bısey cıkıcak bellı :) ben turkıyede adam gıbı ısın ehlı bı usta olmadına ınanıyorum o yuzden parcaları abdden getırtıp (typhoonlara ozel kıt) onu taktırdım o zamankı yıllarda yanı 1999 yılında gumruk dahıl 3bın dolara mal oldu ve deydı sorun suz kullandım 2 sene suan ıncırlık usttunde bı askerde memmun sekılde kullanıyo. bence bu kadar emek verılmıs bı araca hak ettı gıbı davranıp typhoon alcatma kıtlerınden kullanmak :)
    • #12237
      Anonim
      Ziyaretçi

      esasına bakarsan bu araç çok ta alçak sayılmaz bak mesela bu çok daha iyi benim istediğim bu …bir araşŸtıracağım esasında neler yapan amerikancılar varda bulmak lazım çünkü türkiyede en eski araçlar amerikanlar..mutlaka bunu yapabilecek eski bir usta vardır tabi ölmedilerse 😥 bak bu çok şŸık…

    • #12238
      Anonim
      Ziyaretçi

      abı vermısın coskuyu vermısın coskuyuuu :) :) sıstem u.s.a ucuz ama naklıye bıde guzel ulkemın vergısı bınınce hoop ıkıye katlıyo :( usta konusuna gelınce eskıler yok oldu bence :( sımdı herkez yaparım ederım herseyı bılırım havasında sımdıkı ustalar.arabanı sevıyosankı sevdıgın yaptıkların ortada ona hakkı olan seyı esırgeme bırak 3-5 fazla olsun hem typhoon rahat olsun hemde sende rahat et :)

    • #12239
      Anonim
      Ziyaretçi

      Benim aracın motorunu anadolu yakasındaki sinan usta yapmışŸ…sinan usta iyi bir usta ..olmazsa o benim arabayı yaptığına göre tanıyordur birde ona sorayım..o da şŸimdi aklıma geldi..
      rpm dende 10-12 bin dolarlık modifiye parçası gelmişŸ ,bir ara gelde listeyi veriim demişŸlerdi aldığımdada ben hiç gidip liste falan almadım dışŸardan görünen bir viraj demiri var bir de rancho ..alçaltma içinde bakalım amerikadan gelen biri olursa bavuluna attırıp getirtmek lazım..

      c5_vette wrote:
      abı vermısın coskuyu vermısın coskuyuuu :) :) sıstem u.s.a ucuz ama naklıye bıde guzel ulkemın vergısı bınınce hoop ıkıye katlıyo :( usta konusuna gelınce eskıler yok oldu bence :( sımdı herkez

      yaparım ederım herseyı bılırım havasında sımdıkı ustalar.arabanı sevıyosankı sevdıgın yaptıkların ortada ona hakkı olan seyı esırgeme bırak 3-5 fazla olsun hem typhoon rahat olsun hemde sende rahat et :)

    • #12240
      piyu
      Anahtar yönetici

      Cem selam,

      Typhoon diger suv’lere göre zaten alcak… (yani benim standart gorduklerim bile) sen daha da alcaltmak istiyorsan kesinlikle ucuza olmayacaktır…(ucuz degil derken parasını kastetmiyorum, işŸ bilirlik, profesyonellik anlamında) bu sistemleri iyi bilen kişŸiler belki cok ucuza istediklerini yapabilir ama o “iyi bilen kişŸi”leri bulmak lazım…

      bana göre typhoon tam bir amerikan…neden? iyi kalkıs yapıyor ama top speed cok degil… benim hep dusundugum amerikan mantıgı da budur… sen bir suv’den corvette-ferrari performansı istiyorsun gibi geldi bana :)

      porsche ile bu tutkuyu yenip, typhoon’u insanları şŸok etme amaclı kullanabilirsin…

      mesela typhoon’un kardesi syclone(arkası acık) reklamlarında 2 kare var… ustte bagajda esek var… “isterseniz ciflikten esek tasıyın”… altta pistte duruyor “isterseniz haftasonları yarısın” yazıyor :)

    • #12241
      Anonim
      Ziyaretçi

      Haklısın ben hep böyle düşŸünmüşŸümdür çünkü ilk aldığımda eski model bir araç olmasına rağmen porshe 280 km yi rahatlıkla yaptı..Bunun nedeni de o anki bakımlılığıydı sanıyorum çümnkü sonra beklettiğimde bu top speed standardına yani 260 a düşŸtü..Tabiki typhoondan böyle bir şŸey beklemiyorum typhoon kibrit kutusu aero dynamic ine sahip bir araç benim istediğim typhoon un en büyük hatası olan dengesiz gidişŸinden kurtulmak..mesela ben rancho suz typhoon da kullandım bence o gidemez çünkü makasa dahi giremiyorsun benimki ona göre mükemmel fakat hız arttıkça alttan hava alıyor alttan hava yukarı atmaya çalışŸıyor .400 ps lik bir araçta (benimki 286 ps değil) 1370 kg var bu da kalkışŸ için çok iyi ama otobanda çok yüksek değil ama yüksek hızda yalpalatabiliyor ben bu alçaltmayı yaptığımda onuda sıfıra çekeceğim amaç bu..zaten porschemde de ufak bir şŸeyler var ..o 1200 kg ve 265 ps yani o da 3.200 cc 238 ps değil..kalkışŸta porsche kalkışŸ 5.6 sn, typhoon 4.7 sn ,bana göre bu 4.7 çok gerekli de değil,çünkü zaten bu aracın fabrika verisi 286 ps (benimki 1993 286 ps olanlardan 1992 280 ps olanlardan değil)olanının 5.0 sn yanii…okadar modifiye yap motora 12000 $ harca aldığın saniye 0.3 saniye olsun ..porshe de bilishtine yarışŸ amortisörleri var esneme sıfır ,üstüne bas seni geri itiyor ve asla esnemiyor bunun yanında yaylar alçak ..tabiki typhoon onun gibi olamaz ama kendini aşŸtırırım ben ona ..yaza 18 jant 35 yanak lastikler geldiğinde zaten o jeeplikten çıkmaya aday :) …. ben typhoon u almadan evvel syclon u çok aradım sanırım Türkiyede yok olsada bu köprü problemli olurdu karşŸıdaki evime gittiğimde birinci köprüden dahi gitsem git, iki tur at sonra dön 100 ytl ye yakın benzin gidiyor..ıkinci köprüyü düşŸünmesem ? :D bu arada bu da benim ikinci bebek yani typhoon un yapamadığı top speed zevkim..

      piyu wrote:
      Cem selam,

      Typhoon diger suv’lere göre zaten alcak… (yani benim standart gorduklerim bile) sen daha da alcaltmak istiyorsan kesinlikle ucuza olmayacaktır…(ucuz degil derken parasını kastetmiyorum, işŸ bilirlik, profesyonellik anlamında) bu sistemleri iyi bilen kişŸiler belki cok ucuza istediklerini yapabilir ama o “iyi bilen kişŸi”leri bulmak lazım…

      bana göre typhoon tam bir amerikan…neden? iyi kalkıs yapıyor ama top speed cok degil… benim hep dusundugum amerikan mantıgı da budur… sen bir suv’den corvette-ferrari performansı istiyorsun gibi geldi bana :)

      porsche ile bu tutkuyu yenip, typhoon’u insanları şŸok etme amaclı kullanabilirsin…

      mesela typhoon’un kardesi syclone(arkası acık) reklamlarında 2 kare var… ustte bagajda esek var… “isterseniz ciflikten esek tasıyın”… altta pistte duruyor “isterseniz haftasonları yarısın” yazıyor :)

    • #12242
      Anonim
      Ziyaretçi

      bu da benim typhoon un yapılmadan evvelki hali ,inşŸallah yapıldıktan sonrada koyacağım şŸimdilik bu… :)

    • #12243
      piyu
      Anahtar yönetici

      Onno usta hikayesini biliyormusun bilmiyorum ama anlatayım…

      Biri dergiye yazıyor…

      “onno usta sıfır mercedes aldım… otobanda bastım gidiyorum… 200+ arkamdan bir selektor… yolverdim yanımdan hızla gecti… jeep gibi birsey adını bile okuyamadım… ama sanki “ty” harflerini gordum… nedir bu usta?”

      onno usta cevaplar

      “sayın… o gordugunuz arac gmc typhoon’dur. sizi gecmesi cok dogaldır… en hızlı arazi aracıdır diyebiliriz vs..vs…” sonra teknik veriler…

    • #12244
      Anonim
      Ziyaretçi

      Bunu , anlatanlardan dolayı biliyorum..bunun yanında bir imreza turbo, ki bu arabanın içinde eski bir arkadaşŸım varmışŸ ,ben bu arabayı ilk aldığımda ilk heves bostancı ışŸıklardan suadiye ışŸıklara kadar kalktım içindeki arkadaşŸım bir an ilk kalkışŸ anında duruyoruz falan diye düşŸündüm demişŸti …kalkışŸta muhteşŸem bir tork var .. :)

      piyu wrote:
      Onno usta hikayesini biliyormusun bilmiyorum ama anlatayım…

      Biri dergiye yazıyor…

      “onno usta sıfır mercedes aldım… otobanda bastım gidiyorum… 200+ arkamdan bir selektor… yolverdim yanımdan hızla gecti… jeep gibi birsey adını bile okuyamadım… ama sanki “ty” harflerini gordum… nedir bu usta?”

      onno usta cevaplar

      “sayın… o gordugunuz arac gmc typhoon’dur. sizi gecmesi cok dogaldır… en hızlı arazi aracıdır diyebiliriz vs..vs…” sonra teknik veriler…

    • #12261
      TOLGA FILDISI
      Katılımcı

      Arkadaslar amerikan araclarinizin parca sikintisi varsa ozellikle yeni modellerin, TR deki sirketimle baglantili yedek parca calisiyorum yardimci olabilirsem ne mutlu..! 0532 763 98 97 tolga

16 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.