Ana Sayfa Forumlar Teknik Yeni Başlayanlar mustang convertible

2 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #1106
      Ali
      Katılımcı

      bana cok fazla problem doğurmayacak convetible bir mustang ne kadara mal olur? satılan varsa bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

    • #15543
      Anonim
      Ziyaretçi

      allyg, problem yaratmayacak dedigin restorasyondan gecmis ya da cok orjinal demek… eger motor vs bir ozelligi yok 6 silindir vs gibi birsey ise bile sanırım 25-30.000usd ustudur…

      problemden kastın tente ise ugrasmaz amerikandan sıfırını getirirsin…asırı pahalı bir parca degil diye hatırlıyorum…

    • #15544
      riko
      Katılımcı

      Allgy,açtıgın topiklerde ve mesajlarında hem kararsızlık hemde acelecilik görüyorum.

      Her markada olduğu gibi Mustang’ların Convertible modelleride, hem hardtop coupe versiyonlarına göre daha az sayıda üretilmişŸ, hemde baz modellerde opsiyonel olan bazı özellikler convertible versiyonlarda standart olarak kullanılmışŸtır.

      ǖrneğin 289 cu in V8 motorun 210, 225, 271 hp gibi değişŸik versiyonları varken ve bu motor seçenekleri opsiyonel olarak sunulurken convertible de 271 hp standart olarak kullanılmışŸtır.( mesela 65 modelde )

      Bu durum zaten az üretilen bu extra modellerin günümüze kadar yaşŸayabilenlerini doğal olarak çok değerli hale getiriyor, yani mantıken orjinal bir convertible Mustang, fiyat olarak diğer modellerden çok daha yüksek olmalı.

      Yani demem o ki, aceleci ve bilinçsiz hareket ederek, ucuz convertible buldum diye sonradan kesme bir convertibleyi alabilme ihtimali görüyorum sende

      Amerikan arabasının sonradan tavanı kesilerek convertible yapılmışŸına rastlarsan, büyük ihtimalle bi dünya para verip başŸına ciddi bir bela almışŸ olursun, özellikle amerikan arabasının sonradan cabrioya çevirmek, ciddi bir mühendislik bilgisi gerektirir, orjinal convertible modellerde tavanın taşŸıyıcı özelliği ortadan kalktığı için kasa ve şŸasi desteklenmişŸtir, sonradan tavanı kesilen bir amerikana gerekli destek yapılmazsa, zaten çok büyük ve ağır olan kasa rijitliğini kaybedip bir süre sonra gönyeden kayar, kapılar bile çalışŸmamaya başŸlar, arka uçtan öne doğru baktığında karpuz gibi yayıldığını görürsün, ondan sonrada o arabadan ne köy olur nede kasaba, eski tavanı bulup yeniden üzerine kaynaklıyayım desen bile bağlantıları denk getiremezsin bir daha.

      Uzun lafın kısası, mesajlarından sezinlediğim gibi ikinci el bir yerli araba alır gibi aceleyle ucuz kelepir buldum falan diye işŸi bilmeyen biri tarafından yapılmışŸ bir çakma convertibleye rastlarsan,amerikan rüyası hüsranla biter, o yüzden convertible olsun veya olmasın,önce alacağın modele karar ver, onun üzerine yoğunlaşŸ ve alırken muhakkak yanında işŸi bilen güvendiğin biri olsun.

2 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version