Ana Sayfa Forumlar Teknik Yeni Başlayanlar Amerikancylar yardım GTI haddini bildirme

14 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #1146
      Ogulcan öðüt
      Katılımcı

      Abilerim hayalimde camaro var 1974 tarzı bi camaro yasadıgım yer küçük olmasına ragmen yarıs ve araba camiası büyük burda 3 tane 106gtı 2 tane 206 gtı bi tane 306gtı rover tarzı arabalar kankalarım kendi aramızda yarısırız ama bende onlara uyup böle bişŸi yapmak istemedim çünkü amerikancıyım
      http://www.sahibinden.com/meraklisin_a_super_makina_74_model_camaroWQQaXQQ9501174WQQpXQQdisplayitem&keyword=camaro tarzında bi camaro işŸimi görürmü iyi gidermi yani havamı yapabilir miyim yardımlarınız iin cok tesekkürler

    • #16025
      poweroto
      Katılımcı

      bence gtı tarzı araçlarla camaro tipi araçları bir tutmamalısın farklı araçlar çünkü. camaro"nun olduğu yerde gtı gibi arabalara bakıcaklarını zannetmiyorum dünyada amerikan arabası kadarda dikkat çekebilecek bence çok araba yok. olan konsept tarzı arabalar. amerikan arabası her tarafta ilgiyi çekebilecek araçlardır. hele ki o yıllarda amerikan kadar ilgiyi beğeniyi ve dikkati üzerinde toplayacak araba yok. ilandaki camaro bence seni oldukça tatmin eder. ilk amerikan araban olucak sanırım bu camaro"yu alırsan artı manuel bu camaro. manuel bir araçta fantezi yapma oranın otomatiğe göre daha yüksek 👿 ama direksiyonu iyi olan birisi otomatik şŸanzımanlı bir aracıda ya da shifter"i olanı manuel gibi kullanabilir. işŸimi görürmü demişŸsin bence fazlasıyla görür. en basiti bir gtı"da 100"ü gör birde camaro"da aradaki farkı performansı ve adrenalini :silly: aynı km.de çok rahat göreceksindir.

    • #16026
      Ogulcan öðüt
      Katılımcı

      yardımların için tesekkür ediyorum cok saol ilk amerikanım otomatigin daha rahat olcagını düşŸünüyorum otomatik bi camaroya mı yönelsem diye düşŸünüyorum

    • #16036
      poweroto
      Katılımcı

      doğru olabilir otomatik şŸanzıman seçeneğin. piyasada zaten oto. çok var manueller sınırlı. ama kendi direksiyonum sağlamdır zaptedebilirim manuel"i çok iyi kullanırım dersen bence oto. yerine manuel derim sonuçta oto. şŸanzıman iyi kullanılmadığında ya da daha bilinçli olunmadığında problem çıkartır.

    • #16037
      Lowrider
      Katılımcı

      amerikan alıcaksan otomatik alıcaksın. düz vites gunumuz araçları kadar rahat değil.

      gti lar ile yarışŸmaksa amacın amerikan bile almanı tavsiye etmem.
      Eğer boşŸ trafiğe kapalı bi alanımız var biz drag, rolling yapıyoruz dersen ok en iyisi amerikan. ama trafikte kapışŸıyoruz dersen etraftaki insanları ölümle tehdit etmekten baska bişŸey olmaz. 74 model bir amerikanı yapabileceğin butun modifiyeleri yapsan da 106 gti ın yarısı kadar yol tutmaz. birisi 800 kilo 2 metrelik diğeri 1700 kilo 5 metre. öle makasa girebilecek türde araçlar değiller.

    • #16027
      Anonim
      Ziyaretçi

      biz amerikanları cok seviyoruz, soyle guclu, boyle guclu ama realite var. Artık arabalar cok hafif ve hafif bir aractaki 100hp standart bir amerikanı geçmeye yeter…

      bence amerikanda onemli olan beygir gucu degil tork’tur… guzel olan odur… yeni modellerde olmayan odur… eger torkta sadece buyuk hacimli motorda vardır… kalanı hikayedir…

      5000cc (305ci) Camaro’m 145hp olmasına rağmen 245 lb-ft torku vardı… bunun neye esdeger oldugunu cıkartmaya calıstım ama henuz bulamadım… gene yazacagım…

    • #16038
      Lowrider
      Katılımcı

      cesur 305 hehe

    • #16039
      riko
      Katılımcı

      Piyu yazan:

      Quote:
      bence amerikanda onemli olan beygir gucu degil tork’tur… guzel olan odur… yeni modellerde olmayan odur… eger torkta sadece buyuk hacimli motorda vardır… kalanı hikayedir…

      Aynen öyledir, Amerikanların görüntüsü dışŸında benimde en çok sevdiğim özelliği torku ve buna bağlı olarak ivmelenme gücüdür.

    • #16040
      Mustafa YÜKSEL
      Katılımcı

      riko yazan:

      Quote:
      Piyu yazan:
      Quote:
      bence amerikanda onemli olan beygir gucu degil tork’tur… guzel olan odur… yeni modellerde olmayan odur… eger torkta sadece buyuk hacimli motorda vardır… kalanı hikayedir…

      Aynen öyledir, Amerikanların görüntüsü dışŸında benimde en çok sevdiğim özelliği torku ve buna bağlı olarak ivmelenme gücüdür.

      buda sollamada karşŸımıza araba çıkınca kaçmamıza yarayan şŸeydir hayat kurtarır yokuşŸta düşŸman ezer 1200 devirde impalacılar 3 ileri manuel de vites değişŸtirebilir ve bu anda araba sadece ani bir hırlama yapar etraftakiler vites değişŸtiğini anlamaz bile

      bunlar adamın ağzını kulaklarına yaklaşŸtıran durumlar ve mutluluk kaynağı…

    • #16028
      Ogulcan öðüt
      Katılımcı

      bizim kapıstıgımız yollar düz ve ve trafige kapalı yollar bazende geceleri anlıcagınız makaslık bi işŸim yok

    • #16029
      Anonim
      Ziyaretçi

      o zaman bu bir drag yarısıdır…

      keske pist olsa imkan olsa da sizde bu tip seyler yapmasanız…

    • #16030
      Ogulcan öðüt
      Katılımcı

      Keske ama imkanlar belli yapcak bişŸi yok

    • #16043
      poweroto
      Katılımcı

      bnce bunada gerek yok imkansızlıklar yüzünden yolda yarışŸmak biraz saçma amerikancı birisinin buna gerek duymasına gerek yok pist varsa tamam. bunları amerikancı değilde bu tuning"ciler fazla yapıyor. sonuçta trafiğe açık her alan tehlikeli olabilir. yolda amerikanınla gidip 1-2 kafa gösterip bide roket yapıp kapatıp birilerini paket ettinmi :laugh: buda yeter yarışŸ yapmayada gerek kalmaz. tabi pist yarışŸları ayrı arabasına ve kendine güvenen katılır.

    • #16031
      _sinan_
      Katılımcı

      öncelikle hoşŸ geldin , dendildiği üzere yeni nesil bi arabayla amerikanın yol tutması bir olmaz , zaten o yüzden amerikanlar genelde sadece drag yapıyor , ayrıca amerikanlar için bi söz okumuşŸtum biyerde , önemli olan hız değil haz..

      bide bu yaşŸadığın ufak yer neresi acaba?

    • #16032
      burak ay
      Katılımcı

      üstündeki 245lik lastikleri her hızda yakarsın bi camaroyla hatta canı cıkmamışŸsa bütün AAlarla hacim yenilmez ama makas hayır!!!!

14 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version