14 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #196
      Anonim
      Ziyaretçi

      Herkese merhaba 1969 mustang kullanıcısıyım arabama yeni yeni alışŸıyorum geçenlerde arkadaşŸlarlan toplanıp benim arba ile show yaparken kameraya çekmeye karar verdik ve boşŸ bir asfalt alan bulduk her türlü hareketi yaptım lastik yakma, contra filan fakat olduğŸu yerde arabayı döndürmeye gelince onda biraz falso verdim yani tam olarak olmadı oldu sayılır ama tam anlamıyla olmadı bu donutun kusursuz yapabilmek için ne yapmam gerek gaz,fren,direksiyonu ne şŸekilde kullanmalıyım şŸimdiden teşŸekkür ederim.Saygılar

    • #3689
      Pontiac301
      Katılımcı

      Yazık etme arabanı.Kıymetini bil.Bu deiğŸin hareketleri arkadaşŸların kendi arabalarıyla yapsın….Lastik yakabilirsin ama diğŸer hareketleri bence yapma…yinede mal senin turşŸusunuda kurarsın istersen bebek gibide saklarsın…..

      [quote:8140b7e288=”Eleanor68″]Herkese merhaba 1969 mustang kullanıcısıyım arabama yeni yeni alışŸıyorum geçenlerde arkadaşŸlarlan toplanıp benim arba ile show yaparken kameraya çekmeye karar verdik ve boşŸ bir asfalt alan bulduk her türlü hareketi yaptım lastik yakma, contra filan fakat olduğŸu yerde arabayı döndürmeye gelince onda biraz falso verdim yani tam olarak olmadı oldu sayılır ama tam anlamıyla olmadı bu donutun kusursuz yapabilmek için ne yapmam gerek gaz,fren,direksiyonu ne şŸekilde kullanmalıyım şŸimdiden teşŸekkür ederim.Saygılar [/quote:8140b7e288]

    • #3690
      piyu
      Anahtar yönetici

      donut zor bisi…(tam olarak yapmak) mantık olarak 4×4 olması daha iyi olur… o zaman tam oldugu yerde doner…

      simdi sen daha arabana alısmadan yaparsan bir donuste lastik cant diferansiyel zart zurt elinde kalabilir… aracı sıfırdan yapsan istedigini yap ama henuz metal parcalarının ne durumda oldugunu bilemiyorsun… biraz daha arabaya alıs…

      ben amortisorlerimi degistirirken arka makas baglantısının curudugunu ve incecik kaldıgını gordum… hızla bir viraja girsem belkide arka tarafı komple virajda bırakacaktım… sans iste…

      biraz daha alıs sonra istedigini yap 😈

    • #3691
      faceless
      Katılımcı

      elenor bak bu konularda bana gelicen çok iyi beceririm bunları ama dedikleri gibi arabana yazık edersin onun için bence hiç yapma.Ama bu aralar ben yine istinyeye geçicem buluşŸuruz ben sana öğŸretirim.Ancak kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    • #3692
      ozz
      Katılımcı

      elenor yapma abi boyle seyler..yazlk gunah arabana, onun yerine git bilgisayar oyununda yap bunlarl yada ne bileyim bi araba falan kirala.. aglat anaslnl hos baska araba mustangln tadlnl vermez ama.. hic degilse araban saglam kalsln..ama illa yapacam diyorsan, sen bilirsin ne diyelim ki biz sana.. ama genede bi dusun istersen!!

    • #3693
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      Konuyu baska yone cekecegim lastik yakmanın bir zararı var mı??

      Bi dergide debriyajın omrunu kısaltıyor diyordu
      ___________________________
      ROCK CHEVY

    • #3694
      faceless
      Katılımcı

      alakası bile yok kim diyor onu, olsa olsa lastikleri yersin.Ustalara sorarsanda tabi bitiyorder sonuçta onlarda bu işŸten para kazanıyor.

    • #3695
      piyu
      Anahtar yönetici

      duran bir arabanın lastik yakmasına baslarken arka lastiklerin yere tutunma gucunun yenilmesi sırasında arabanın tum parcalarının zorlanacagı bir gercektir…

      debriyaj cokta alakalı degil ama… lastikler en buyuk zararı gorenler olacaktır… hatta bir kısmı da asfalta yapısacaktır 😈

    • #3696
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      Zaten yapışŸacakki kalkışŸta patinaj çekmesin 😈 😈 😈
      _____________________________
      ROCK CHEVY

    • #3697
      cantug
      Katılımcı

      yok bişŸe olmaz hiç durma bas. bir hafta sonra anlarsın ne olduunu.yeni bi debriyaj baskı balata alırsın rahatlarsınn.bunlar gerçek. makara deil. bunu gayet iyi biliyorum.

    • #3698
      Tümer ARCAN
      Katılımcı

      lastikler genişŸ tabanlıysa balatanın daha kısa sürede bitmesine sebep olur.aslında normal ebatlarında iken de biraz etkisi olur balataya. ama hiç önemsenecek kadar zarar vermez.araba için üretilen performans tipi debriyaj lar ile istediğini yap bişŸeycik olmaz.hatta balatanın ömrü daha uzun olur.(böle hareketler yapılmadıkça)

    • #3699
      XLR-V
      Katılımcı

      Bu tip seyler Indy Car ve Champ Car yarislarinda yapiliyor ama yaris bittikten sonra
      Bence de yapilmamasi daha iyi olur ama araba senin . Cunku sert kalkislar bile balatanin omrunu kisalttigini dusunursek bu hareket cok daha buyuk fatura cikartir

    • #3700
      Burcak
      Katılımcı

      Net’te “drift bible” adlı bir eser arayın (Kazaa’da eMule’da vs), orda donut’ı bırak her türlü drift tekniğini gösteriyo japon bi amca. Bu adamların arabanın dışŸarsından sıfır çizdirdiğini gördüm!!!

    • #3701
      Anonim
      Ziyaretçi

      Yaw haha teğğ 1 sene evvel acemilikde yazmışŸdım o yazıyı haha şŸimdik artık aşŸtım piyasayı kontrol altında tutuyorum haha silelim şŸu başŸlıyı yaw karizmam düşŸüyor

    • #3702
      Szopen
      Katılımcı
      Chevy_Killer_89 wrote:
      Konuyu baska yone cekecegim lastik yakmanın bir zararı var mı??

      Bi dergide debriyajın omrunu kısaltıyor diyordu
      ___________________________
      ROCK CHEVY

      Arkadan itişŸ arabalarda bilmiyorum ama önden çekişŸ kilosuna göre güçlü arabalarda ön taraf top gibi zıpladığı için çok zararlı.

14 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version