Ana Sayfa › Forumlar › Üyelerimize Özel › Amerikanınız ve Hikayeniz › 77 Camaro
- Bu konu 15 yanıt içerir, 8 izleyen vardır ve en son 18 yıl 3 ay önce piyu tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
22 Ağustos 2006: 11:41 #696MemoKatılımcı
Arkadaşlar sonunda 1977 Model Camarom oldu. ılk amerikanıma da kavuşmuş oldum.
Araba belkide bir çounuzun tanıdığı Mehmet (Pontiac 301) in arabası. Onun sattığı kişi arabayı oğluna beyendirememiş sanırım o nedenle bana düştü.
Cok düzgün orjinal bir araç modifiye yok. Herşeyden önce arabayı tanıyıp çalışmalara başlarız elbet.
-
22 Ağustos 2006: 13:16 #10858XLR-VKatılımcı
Senin adina cok sevindim hayirli olsun gule gule kazasiz, belasiz keyifili surusler dilerim
-
22 Ağustos 2006: 17:20 #10859piyuAnahtar yönetici
ahhhhhh benimde 1999-2002 yılları arasında sahip oldugum enfes arac… halen cok ozlerim… burnumda tutuyor canavarım…
kucuk kopya 75-77 arası camaro’lardan 77’yi nasıl ayırt edersin???
silecekler gizli “hide-away”dir yani sen silecegi calıstırdıktan sonra kapanırken en son durur ve biraz daha asagı inerek kaputun hizasının altına gecer… aerodinamik olarak güzel birsey…
seninkinde bu sekildedir %99
-
22 Ağustos 2006: 20:47 #10860MemoKatılımcı
Piyu tavsiye ediceğin önemle ilgilenmem gereken noktalar nedir? Bilgi verbilirmisin. gerçi Burak’ın başına ekşidim bile sorularımla.
Bu arada doğru benim silicekler gizli…
-
23 Ağustos 2006: 11:48 #10861piyuAnahtar yönetici
Selam aklıma gelenleri seve seve yazarım…
benim farklı kontrollerde tespit ettiklerim ve yaptırdıklarım…
arabanın alt yıkamaya girdi, alt yıkama sonrasında lifte kaldırıldı ve dikkatli incelendiğinde bazı curuyen parcalar tespit edildi… bu is kıstan cıkısta kesin yapılmalı…
makaslarımı kontrol ettirdim… o sırada kırıklar cıktı, yapıldı… arabanın duzlestigini hissediyorsun… hem de acıları ayarlanıyor…
amortisorlerimi once gazlı olanlarla degistirdim sonra bir arkadastan gelen koni’lerle degistirdim…yol tutus asırı farketti…
sanzımanım cok iyi durumdaydı (ş-350 otomatik) daha cok keyif versin diye shift improver kit getirttim, gaza asıldıgında vitesleri cok daha hızlı atıyor buyuk keyif…
goruntu ve kullanım keyfi icin quicksilver shifter taktım… dugmeye basmadan vites degistirmek super keyifli…
arkaya guzel hoparlorler + cdcalar koymustum ama artık mp3 calarlar standart… ama burada dikkat edilecek konu… sistemi gizlemezsen sakın takma… ben uzunca sure sorunsuz gecirdigim halde camımı kırıp teybi caldılar… teypten cok cam uzuyor haberin olsun…
cogu kisi tarafından bilinen fakat dikkat edilmeyen konu kaputun kapatılmasıdır… kaput acıkken once sofor tarafına dogru ittirilir…ve ittirmeyle beraber asagı inmeye baslar… eger sofor tarafına dogru itmeden kapatmak icin asagı abananlar olursa cok dikkat et…. kaputun kolları saglam oldugundan o basıncın acısı kaputun bukulmesi olarak ortaya cıkıyor…
accel 8mm ya da daha ust buji kablosu kesin al… fiyatı sanırım 100-200usd arası(kesin bilmiyorum diye soylemedim) inanılmaz farkedecektir… hem tuketim ve performans icin…
guzel susturucular bulursan tak… hem sesi guzel yapıyor hem de gidisini…
tum yaglar-sular-kayıslar-hortumlar ve plastik aksamı cok detaylı kontrol et… en ufak bir sorun sana daha buyuklerini acacaktır… iyi bir motor yıkama yaptırdıktan sonra sakin kullanıp fazla toza girmezsin… detaylı olarak kontrol edersin…
teknik bilgini bilemiyorum ama ben “0”dım bircok seyi bizzat isin icine girerek ogrendim… gerekirse ustayla beraber arabanın altına yatıyorsun… ama sonra arabanın en kucuk civatasını bile biliyorsun…
mesela ben shifter taktırdım… takarlarken her detayını takip ettim… ve kullanırken biryerde takılma farkettim… o takılma icin cozum arayıp buldum… daha sonra e-5te giderken shifter’daki bu problemden dolayı (tabi benim sacma testlerimde buna sebep ) vitesi D’den R’ye atmayı basardım… e5’te sol seritte zonnnkkk diye durdum tabi…arkadan gelenler zor kurtardı… normadel shifter takılırken dikkat etmesem nasıl cozulur bilemem ama hemen ustundeki korugu kaldırıp alttaki teli parmagımla cektim ve vitesi N’ye alıp yolun kenarına cektim… allah korudu… daha cok yazarım…
-
23 Ağustos 2006: 14:22 #10862rx-7Katılımcı
hayıorlı uğurlu arkadaşım..kazsasız belasız bin inşallah..Allah bizede nasip eder inşallah bigün..
-
23 Ağustos 2006: 20:26 #10863MemoKatılımcı
Piyu Super
Shifter
Chasis Stifner
Komple swaybarlar yaylar makaslar
FRENLERDEN Nefret ettim. Bugun baktırtıyorum bakalım duruma göre fren araştırıcam.Kısacası bende arabayı yurutmeden once durdurma ve döndürme derdindeyim. ılk bu konulara değinicem sanırım.
Ayrcıa A/C, havalandırma ve de Silecek lerde sorun var ilk ikisinde tık bile yok.
Bakalım göreceğiz. Will keep you updated.
-
24 Ağustos 2006: 18:01 #10864firrebirdKatılımcı
Evet yaa, hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan bence çok düzgün bi araba aldın
Benim de bundan sonraki hedefim tek kapı bi amerikan.. o günleri de görürüm inşallah
-
24 Ağustos 2006: 18:29 #10865MemoKatılımcı
Hahaha evdeki hesap çarşıya uymadı ilk MSD kit aldı priority sanırım
-
25 Ağustos 2006: 14:24 #10866haldicKatılımcı
Memo arkadaş hayırlı uğurlu olsun, güvende olursun o arabayla ama kontrollü kullan arabanı,
-
26 Ağustos 2006: 03:34 #10867the_judgeKatılımcı
hayırlı olsun darısı basıma ne kadara aldın?bilelim bizde alalım
-
27 Ağustos 2006: 13:24 #10868AnonimZiyaretçi
Piyu; Dodge Aries le geziyoruz arkadaşla bir anda senin gibi bizdede Vitesi D’ den R’ ye takmak gibi anlamsız bir istek uyandı ama aynen chtonksssss diye bir ses geldi Allahtan fazla hızlı değildik araba dağılmadı (sadece ne olacağını merak etmiştik)
-
27 Ağustos 2006: 16:16 #10869Pontiac301Katılımcı
Memo, olm havalandırma çalışıyor,hemde hamam gibi yapıyor kaloriferi, sileceklerde çalışıo olm yuh yani, daha neler, bana bak halen yedek anahtarı bende kızdırma beni
-
28 Ağustos 2006: 00:33 #10870piyuAnahtar yöneticiblaccamaro wrote:Piyu; Dodge Aries le geziyoruz arkadaşla bir anda senin gibi bizdede Vitesi D’ den R’ ye takmak gibi anlamsız bir istek uyandı ama aynen chtonksssss diye bir ses geldi Allahtan fazla hızlı değildik araba dağılmadı (sadece ne olacağını merak etmiştik)
esasında benimki merak degildi… D-N yapıyordum… sonradan anlattıgımda bazı iyi bilen kisilerin cok sakat birkac durumda bilerek durmak icin kullandıklarını da duydum
-
3 Eylül 2006: 12:23 #10871MemoKatılımcı
Piyu Senin 305 tecruben var. Sence oynamaya degermi yoksa 350 mi bulup onu yapmak lazım???
-
3 Eylül 2006: 16:06 #10872piyuAnahtar yönetici
ne istedigine gore degisir… sıkı bir makine isterim modifiye de edicem dersen 350 ile baslaman dogru… 305’in hp potansiyeli ile 350’nin hp potansiyeli cok farklı…
Mavi Nova ile Türkiye Drag Şamp. olan Boğaç’ın bronz Camaro’su vardı 305 ile bayag ugrastı fakat bana 305 ile ugrastıgın kadar 350 ile ugrassan cok daha fazla guc alıyorsun sakın ugrasma demisti… benim 305 yettiginden 350’ye gerek duymadım ama senin ihtiyaclarına gore degisir…
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.