Ana Sayfa Forumlar Teknik Motor (Engine) 6silindir 4.100cc Yardım edin…

6 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #1375
      Hilmi Atik
      Katılımcı

      Öncelikle merhaba benim 1975 moden 6 silindir 4.100cc otomatik şanzuman chevrolet novam var.Ben bu aracın motorunu güzelleştirmek adına ve performansı artırmak adına 2barel veya 4barel ederblock karbüratör ve krom hava filtresi kapağı takmak istiyorum uygunluğu nedir??? olurmu,olmazmı??? olursa problem cıkarırmı???En cook istediğim şey bunu yapabilmek profesyonel yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler..

    • #17075
      Doğuhan
      Katılımcı

      Ben o konuyu biraz araştırmıştım geçen sene. Amerika’da 6 silindir 250 inline’a modifiye yapan çok az da olsa lowridercı vardı. “tek barrel -> iki barrel” adaptörü varmış.

      En son yabancı bir forumda 390 holley 4 barrel takan bi eleman vardı ve makine v8 gibi gidiyor diyordu. Doğruluğu tartışılır.

      Bence hiç elleme çünkü onu modifiye edeceğin maliyete çıkma bir v8 bulur takarsın zaten. Sonuçta Chevy 250 inline’ın orjinali 155 beygir ve TH350 de 50 beygirini yer yutar. 105 beygirle yavaş ve keyifli sürüşler olur :)

      Ayrıca şu sayfayı bir incele derim.
      http://www.stevesnovasite.com/forums/showthread.php?t=120455 6cyc_235.jpg

    • #17078
      Hilmi Atik
      Katılımcı

      Öncelikle teşekkürler benim aslında tam olarak demek istediğim motor üst kapakları kromaj olması ve kromaj hava filtresi fiyat araştırdım uygun fiyatlara cıkara biliyorum yanlız öğrenmek istediğim şey motor üst kapakları,karbüratörü ve hava filtresi bu üçünü değiştirmek istediğimde başka işlem yapmam gerekiyormu??
      Yoksa alıp takmak yeterli oluyormu??

    • #17076
      Doğuhan
      Katılımcı

      2 veya 4 barrel karbüratör yazınca öyle anladım.

      Yeni kapak takmana gerek yok. Bir arkadaşımınki siyahtı kazıyıp epoxy astar attık sonra kırmızıya boyadık güzel oldu. Sen de kazırsın sonra nikelaj kaplatırsın. Küçük parça olduğu için kolay olur nikelajı. Forumda bir iki yıl önce üst kapak ve hava filtresi kapağını nikelaj kaplatan bir arkadaş vardı, ararsan bulabilirsin sanırım.

    • #17079
      Hilmi Atik
      Katılımcı

      şimdi Bizim motorun bu oldunu düşünelim
      Nedense resim ekleyemiyorum ben?

    • #17080
      Hilmi Atik
      Katılımcı

      Kısacası anlatmak istediğim
      1-karbüratör 2 barel olurmu??
      2-krom sibop kapağı
      3-krom hava filtresi
      4-Karbüratör iki barel olmassa tek boğaza bu krom hava filtresi ve krom sibop kapakları takılabilirmi??

      Bunları değiştirmek istedimizde başka işlem gerekiyormu???
      Bunları temin edebileceğimiz bir yer??
      ve bunları yaparsak daha sonra bi sorun cıkarırmı??

      Resim yükleye bilsem daha verimli olucak anlatmak istediklerim ama yükleyemedim bir türlü…

    • #17077
      Doğuhan
      Katılımcı

      2 barrel yapılabilir gibi görünüyor yabancı forumlara bakılırsa. Krom aksesuarlar (kapak, filtre kapağı vb.) satılıyor zaten veya krom kaplatabilirsin.

      Karbüratörü değiştirmek istersen konuyla ilgili profesyonel çalışan bir ustadan bilgi al derim. 2 barrel karbüratöre adaptasyon için gerekli parçaları yurtdışından getirmen lazım. Daha sonra sorun çıkıp çıkmayacağı konusu tartışılır.

6 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.