• Bu konu 7 yanıt içerir, 3 izleyen vardır ve en son 17 yıl 10 ay önce Anonim tarafından güncellenmiştir.
7 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #631
      ann71
      Katılımcı

      LS1 için temel motor modifikasyonları için tahmini!!!! güç kazancı ve türkiye fiyatlarını verebilecek arkdaşŸlar varmıdır? yardımlar için teşŸekkürü borç bilirim :)

    • #10263
      Tümer ARCAN
      Katılımcı

      bi arkadaşŸımız sanırım bu konuda bilgi vermişŸti. standart ls1 motorunun genel yapısını değişŸtirmeden 500-550 beygire kadar gücü dayanıklı bi şŸekilde verebileceğini sölemişŸti. ne kadar doğru bilemiyorum eski msj larda var.

    • #10264
      piyu
      Anahtar yönetici

      evt ararsanız güzel ve teknik bilgiler var… ls1 kullanıcı adlı üyemiz zamanında döktürmüşŸtü 😉

    • #10265
      Anonim
      Ziyaretçi

      öncelikle selam,
      ls1 için temel modifikasyonlar demişŸsinde bi sürü şŸey var yani mesela en verimli ve en kolay güç alabiliceen şŸey stroker kit tir. stroker kit te piston kol gömlek ıvır zıvır herşŸey geliyo gelicek pistona göre bloğunu honlatıyosun yani standart 350 cu bloğunu 383 427 450 cu gibi hale sokuyosun daha önce bi arabama yapmışŸtım bu uygulamayı ama arabanın dier masraflarıda oldugu için kesin bi rakam söyleyemicem. ortalma 8000 ile 10000 dolar arası olmalı http://www.şŸunderracing.com
      yada blogum 350 kalsın baska seyler yapim dersen şŸrottle body air intake headers egzos push rods egzantrik belki daha hafif bi krank vs. vs. böyle olunca ufak ufak çok masraf çıkıyo ki şŸu anda günlük kullandıgım ls1 ım böyle standart blok standart piston vs en son dyno sonucu tekerlekte 420 hp gibi bi rakam çıkmışŸtı paşŸa oğlunda kayıtları duruyodur… böyle ama ben ls1 kullanıcısı olarak stroker kit i tavsiye ederim….

    • #10266
      ann71
      Katılımcı

      ikinci seçenek sanki daha ekonomik gibi yanılıyormuyum?

    • #10267
      Anonim
      Ziyaretçi

      kısa vadede belki daha ekonomik gibi gözükbilir ama emin ol daha çok sorunlu olur çünkü birinde limitlerinde kullanıyosun motoru dierinde yani stroker da arabanın motoru daha rahat çünkü o güce göre piston kol almışŸ oluyosun. bu tercih meselesi. şŸöyle bi kıyaslama yapma şŸansımda oldu benim; 2 tane trans am ım vardı benim biri convertible dieri coupe ikiside aynı zamanda bendeydi coupe olan stroker dı 383 convertible olan 2. secenek dediğindi stroker çok daha keyifliydi ayrıca belli bi zaman sonra aldığın güç yetmemeye başŸlıyo o zaman stroker ın ustunde bişŸiyler daha yapabilirsin ama dier türlü bütün yaptığın ve yapacağın o dur en fazla nos kullanmadan işŸte 420 450 hp civarı elde edersin tabi yanında bi sürü problemle…

    • #10268
      ann71
      Katılımcı

      bahsettiğiniz durumda şŸanzmına değişŸmesi gerekiyormu peki
      duydugum kadarıyla 500 bg e yakın sorunsuz çalışŸıyormuşŸ orj şŸanzıman is it true?

    • #10269
      Anonim
      Ziyaretçi

      agzindan bal damliyo valla keske oyle olsa… sayisini tutmadim ama heralde en az bi 6 7 defa sanzimanim toplandi ve cok cok iyi toplandigindan eminim hem usta en iyisi hemde parcalar hep orjinal olarak toplandi ama bu beygirlere bu sanziman olmuyo… yani sanziman her turlu basiniza bela olur. soyle bisi yapilabilir ben corvette ime oyle yapmistim daha dayanikli pro street race fln gibi yank 750 diye bi sanziman getirmistim oda cok uzun sure gitmedim ve otomatik arabayi duze cevirdim simdi dertsiz basim var :)

7 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.