Ana Sayfa Forumlar Teknik Yeni Başlayanlar 55 chevrolet belair – Nasıldır ??"

  • Bu konu 18 yanıt içerir, 8 izleyen vardır ve en son 17 yıl önce zimazima tarafından güncellenmiştir.
18 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #1008
      A_z_a_k
      Katılımcı

      arkadaşŸlar , sormaktan bıkmayacağım bir soru ,
      nasıl bilirsiniz 1955 Chevrolet Belair i ..

    • #14767
      zimazima
      Katılımcı

      iyidir :D 55 serinin (55, 56, 57) en toplu arabasıdır.en tok duranıdır.en sadesidir.uçan halı gibi bişŸey işŸte 😉

    • #14768
      the_judge
      Katılımcı

      56 nın kare sinyalleri vardır.56 en güzeli bence.57 belair kuyruğuyla ünlüdür.

    • #14769
      zimazima
      Katılımcı

      57 de kuyruk var evet ve şŸahane bi kuyruk, önü de çok şŸatafatlıdır, gururludur güçlüdür, en lerin hepsi ondadır.bence de en güzeli 57’dir.

    • #14770
      zimazima
      Katılımcı

      bende cevaplamaktan bıkmam.şŸahane araba.tadı, havası hiçbi aa da yoktur.bu arabaların tek kusuru fenerli olduğunu söyleyememesidir :)

    • #14771
      riko
      Katılımcı

      Bizde bu üç arabadan (55-56-57) en tutulanı 56 dır.
      Bu 56 ların çok tutulmasının sebebi eski ıstanbul taksicileriymişŸ, kasa motor ve sağlamlık açısından bu modelleri zaten çok sevmişŸler , ama 55 çok sade, 57 ise fazla teferruatlı gelmişŸ onlara,yani ufak bir kazada bile, o yıllarda zaten parça problemi olduğundan 57 yi doğrultmak daha zahmetli ve masraflı oluyormuşŸ. (57 ye fazla alangirli anlamında “sallı araba” derlermişŸ)
      O yüzden en ideal olarak iki arabanın ortası olan 56 yı benimsemişŸler.

    • #14772
      zimazima
      Katılımcı
      riko wrote:
      Bizde bu üç arabadan (55-56-57) en tutulanı 56 dır.
      Bu 56 ların çok tutulmasının sebebi eski ıstanbul taksicileriymişŸ, kasa ve motor ve sağlamlık açısından bu modelleri zaten çok sevmişŸler , ama 55 çok sade, 57 ise fazla teferruatlı gelmişŸ onlara,yani ufak bir kazada bile, o yıllarda zaten parça problemi olduğundan 57 yi doğrultmak daha zahmetli ve masraflı oluyormuşŸ. (57 ye fazla alangirli anlamında “sallı araba” derlermişŸ)
      O yüzden en ideal olarak iki arabanın ortası olan 56 yı benimsemişŸler.

      budur; gerçek AA cıdan beklenen cevap.57’yi beğenmemdeki neden kesinlikle teferruatıdır.57 arka tampon arıyodu arkadaşŸın biri yardımcı olayım dedim aradım aradım bulamadım.sadece sol köşŸesini buldum oda çürüktü.en az 10 tane 56 tamponu vardı adamlar gösterdi.her güzelin kusuru oluyo işŸte.

    • #14773
      -aLicaN-
      Katılımcı

      1955 chevy chevroletin parlayan yıldızıdır ve ilk 8 motorlu chevydir geçişŸ modeli oluşŸu vede çizimiyle gayet güzel bir modeldir 56 bile kıyaslamaz tabi zevk ve renkler tartışŸılmaz

    • #14774
      A_z_a_k
      Katılımcı

      motor özellikleri açısından neler dersiniz

    • #14775
      the_judge
      Katılımcı

      buyrun şŸefaf dosyada sakladığım bi yazı vardı :) siyah beyaz ve düşŸük çözünürlükte taradım sığsın diye

    • #14776
      ebrar36
      Katılımcı

      55 rules…

      haktan nuri…

    • #14777
      A_z_a_k
      Katılımcı

      gerçekten çok kıymetli bilgilere ulaşŸtım sayenizdeteşŸekkürler arkadaşŸlar..

    • #14778
      piyu
      Anahtar yönetici
      şŸe_judge wrote:
      buyrun şŸefaf dosyada sakladığım bi yazı vardı :) siyah beyaz ve düşŸük çözünürlükte taradım sığsın diye

      yazıyı yazan Mert’i bircok amerikancı tanır… bir yazısını da ben okumustum… cok bilgilidir… cevher gibi…

      kendisinde yanlıs hatırlamıyorsam dedesinden kalma guzel bir 57 var… tek kapı… komple restorasyon’dan kısa bahsetmisti ama sonucu bilmiyorum… bunlardan en cok 57’yi begenirim bende…

    • #14779
      the_judge
      Katılımcı

      car dergsinin 2001 yılındaki bi sayısından koparmışŸtım.saol piyu mert i tanımıyordum.yardımcı olduysam sevindim

    • #14780
      piyu
      Anahtar yönetici

      o dergi cok kaliteliydi ama sanırım 7-8 sayı dayandı ve bitip gitti…

      mert’in punisher isimli turuncumsu bir 98 camaro’su vardı…enfes bir renk… bayag da guclu bisiydi…son durum nedir bilmiyorum ama…

    • #14781
      Erman
      Katılımcı

      Yıllar önce izlediğim bir belgesele göre;
      56, tavanı alçaltıldığından, olduğundan daha uzun gösteriyor ve 56’yla birlikte, 55’te karşŸılaşŸılan sık teknik arızaların da önüne geçiliyordu.

    • #14782
      zimazima
      Katılımcı

      zaten bir modelden sonra üretilen modelde şŸikayetler doğrultusunda iyileşŸtirmeler oluyor firmanın yaptığı makyajlar oluyor bunlar doğrultusunda 57 doğuyor :)

    • #14783
      riko
      Katılımcı
      zimazima wrote:
      zaten bir modelden sonra üretilen modelde şŸikayetler doğrultusunda iyileşŸtirmeler oluyor firmanın yaptığı makyajlar oluyor bunlar doğrultusunda 57 doğuyor :)

      Ve bakıyorlarki yine beceremiyorlar, 58 de komple kasayı değişŸtiriyorlar 😆
      Şaka tabi, 57 sanat eseri gibi arabadır ya, bende bu üç kardeşŸten en çok 57 yi severim aslında.

      zimazima, avatar süper olmuşŸ 😉

    • #14784
      zimazima
      Katılımcı

      teşŸekkür ederim.seninkiler kadar olması mümkün diil ama uğraşŸtım biraz ve becerebildim :)

18 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.