Ana Sayfa Forumlar Teknik Yeni Başlayanlar 1995 tahoe

18 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #775
      krasiva
      Katılımcı

      Slm arkadaşŸlar 1995 model tahoe var almak istiyorum 5,7 V8 tavsiye edermisiniz.Yakıt sarfiyatı ne civarlarda olur yazarsanız sevinirim.Yakmasından korktuğumdan değil sadece bilgi amaçlı pek bilgim yok.Fiyatı 17000usd ve 3 kapı siyah temiz bir araç 110 bin km de…ne dersiniz.

    • #11515
      XLR-V
      Katılımcı

      Sehir icin en az 18lt/100 km tuketir ki ve 3 kapili olanlarin cogu aftermarket jant takiyor ve genis taban lastik ki o da tuketimi arttiran bir diger unsur .
      Bu arada 110 bin km oldugundan emin ol cunku mil ise arada yuksek bir fark cikar . 3 kapi bana yaramaz keza tek kapi coupe lerde o yuzden bunu tercih meselesi olarak gormekte fayda var .
      Bence model itibariyla fiyat biraz yuksek ama herkes aracina istedigi fiyati da istemeyebilir . Bu arada sanirim Camaro dan vazgectin bence bu daha uygun bir secim .

    • #11516
      krasiva
      Katılımcı

      evet camarodan vazgeçtim piyasa uyduruk jiplerle dolu düşŸündüm baba bir jip çoğu arabadan iyidir diye babamda eski hasanpaşŸalılardan amerikan hastası oda madem illada amerikan istiyosun tahoe al dedi bende baktım güzel ve genişŸ bir araç güç olarakta birçok araçla kapışŸabilecek nitelikte bence daha iyi olur dedim üç kapılı olanların arkaya oturanlar için diz mesafesi genişŸ oluyormu acaba birde eğer km değilde milse almak yanlışŸmı olur o zaman 170000 falan oluyor heralde.

    • #11517
      krasiva
      Katılımcı

      birde 1995 1996 tahoelerin ortalama piyasası nedir bilelim ona göre alalım.

    • #11518
      XLR-V
      Katılımcı

      110 K mil ise 176 bin km eder . Arada epey fark var . Normalde bu araclar cok saglam kolay kolay eskitilemeyecek araclar ben de SUV kullandigim icin biliyorum eger duzgun bakilirsa ariza falan yapmaz ayrica bu araclarin slindir kapak conta yakma, asiri hararet gibi seylerini de duymadim .Ama 4 ceker oldugundan aks sisteminden,diferansiyel,fren sistemine kadar iyice kontrol edilmesinde fayda var .
      Bence de jip daha uygun bir secim .
      Fiyat olarak ben en fazla $ 15K veririm o da masrafsiz olmasi kaydiyla .Bir de renk secimine dikkat et siyah veya laci tercih etmekte fayda var.Cunku boyle renkli araclar piyasada daha kolay satilir beyaz veya bordo ya gore

    • #11519
      krasiva
      Katılımcı

      sağol bilgilerini paylaşŸtığın için bende siyah tercih ediyorum bu araçta siyah zaten ben 15000 usd teklif edeyim belki kabul eder hayırlısı…

    • #11520
      XLR-V
      Katılımcı

      Ne demek cok memnun oldum ama olmazsa da uzulme bu araclar piyasa da cok var onemli olan en iyisini en uygun fiyattan almak .
      Askin da GMC Yukon vardi (95) ama satildi herhalde onuda dusunebilirsin GMC Yukon da iyi bir secim olur

    • #11521
      piyu
      Anahtar yönetici
      krasiva wrote:
      sağol bilgilerini paylaşŸtığın için bende siyah tercih ediyorum bu araçta siyah zaten ben 15000 usd teklif edeyim belki kabul eder hayırlısı…

      sadece pazarlık etmek amaclı 15000 teklif etmekten cok aracın ederini bulmak gerekir… sen 15000 dersin adam OK der alırsın esasında 12.000usd ederi oldugu dusunulen bir aractır… sonra ne yapacaksın???

      aracı cok iyi inceleyip daha sonra benzerlerine bakacaksın (varsa tabi) daha sonra karar vereceksin…

      örnek

      1995 model 100.000km bir arac 15.000 ise
      1996 100.000km arac daha cok etmeli… ya da tam tersi…

      sende bol bol arastır kıyasla… sonra pazarlık yap ve ne istediğini bilerek pazarlık yap…

      mesela 17.000usd der ama 4 lastik yeni, cantlar ozel ve güzel ise ayrıca birde muzik sistemi, full bakımlı filan ise senin bulacagın orta karar 15.000’likten daha ucuza gelmis olacaktır… bu tip aracların lastik-cant pahalıdır… ya da gene tam tersi… cant-lastik sorunlu bir aracın daha ucuz olması lazım…

    • #11522
      krasiva
      Katılımcı

      acele etmiyorum bakacam tabi ince elemek gerekiyor.

    • #11523
      krasiva
      Katılımcı

      birde 95 veya 96 tahoe V8 5,7 nin teknik özelliklerini ve maksimum hızı hızlanması v.s bilen arkadaşŸ varsa yazabilir mi…

    • #11524
      XLR-V
      Katılımcı

      Istedigin bilgileri asagida bulabilirsin hem 3 kapi hem 5 kapi olarak
      Standard Engine 5.7L 255 hp V8 5.7L 255 hp V8
      Horsepower 255 @ 4600 RPM 255 @ 4600 RPM
      Torque (lb-ft) 330 @ 2800 RPM 330 @ 2800 RPM
      4 Door Trims
      4-Door 2WD 4-Door 4WD
      Standard Engine 5.7L 255 hp V8 5.7L 255 hp V8
      Horsepower 255 @ 4600 RPM 255 @ 4600 RPM
      Torque (lb-ft) 330 @ 2800 RPM 330 @ 2800 RPM
      Transmissions (more)
      2 Door Trims
      2-Door 2WD 2-Door 4WD
      4-Speed Automatic Overdrive Std. Std.
      4 Door Trims
      4-Door 2WD 4-Door 4WD
      4-Speed Automatic Overdrive Std. Std.
      Fuel Economy (more)
      2 Door Trims
      2-Door 2WD 2-Door 4WD
      City (mpg) 14 13
      Highway (mpg) 17 17
      4 Door Trims
      4-Door 2WD 4-Door 4WD
      City (mpg) 14 13
      Highway (mpg) 17 17
      Comfort & Convenience (more)
      2 Door Trims
      2-Door 2WD 2-Door 4WD
      Sunroof N/A N/A
      Air Conditioning Opt. Opt.
      Power Windows Opt. Opt.
      Power Door Locks Std. Std.
      LeaşŸer Seats Opt. Opt.
      Power Seats N/A N/A
      Max. Seating 6 6
      Number of Doors 2 2
      4 Door Trims
      4-Door 2WD 4-Door 4WD
      Sunroof N/A N/A
      Air Conditioning Std. Std.
      Power Windows Std. Std.
      Power Door Locks Std. Std.
      LeaşŸer Seats Opt. Opt.
      Power Seats N/A N/A
      Max. Seating 6 6
      Number of Doors 4 4
      Entertainment (more)
      2 Door Trims
      2-Door 2WD 2-Door 4WD
      Cassette Player Opt. Opt.
      CD Player N/A N/A
      Nav. System N/A N/A
      4 Door Trims
      4-Door 2WD 4-Door 4WD
      Cassette Player Std. Std.
      CD Player N/A N/A
      Nav. System N/A N/A
      Safety (more)
      2 Door Trims
      2-Door 2WD 2-Door 4WD
      Airbags Driver Driver
      ABS Brakes Std. Std.
      Traction Control N/A N/A
      Stability Control N/A N/A
      4 Door Trims
      4-Door 2WD 4-Door 4WD
      Airbags Driver Driver
      ABS Brakes Std. Std

      Maximum hiz sanirim 160 veya 170 km/h olarak limitlendirilmistir benim aracta 170 km/h idi ama ben chip tuning yaptirinca butun limitleri kaldirdim

    • #11525
      krasiva
      Katılımcı

      Tekrar selam arkadaşŸlar dün aklıma takıldı 3 kapı ile 5 kapı arasındaki farklar nelerdir?Avantajları dezavantajları nelerdir?3 kapılı model hoşŸuma gidiyor ama bir bilgi alışŸverişŸi yapmak istedim.

    • #11526
      XLR-V
      Katılımcı

      3 kapi ebatlarI daha ufak oldugu icin park etme kolaylIgI olur ama yinede arac buyuk sayIlIr. Bir de esas fark arazide olur ama neticede bu araclarin cok az kIsmI arazi sartlarInda kullanIlmakta .Onun da avantajI su, aracIn askIda kalma ihtimali azalIr ama uzun saside boyle bir risk vardIr.
      3 kapI daha spor gorunuyor ama ben her zaman 5 kapIdan yanayIm. Bir de aracin bagaj kapagI kimi model de 2 (yana acIlan) kimi model de ise direkt yukarI dogru acIlan bir sekilde uretilmis .
      SanIrIm 5 kapIyI satmak daha rahattIr ama bu yinede tercih meselesi .Genis aileler icin de 5 kapI daha uygun bir secim . Bir de arkaya inmek-binmek daha zordur tek kapIda onuda belirtmek gerekiyor

    • #11527
      krasiva
      Katılımcı

      Peki bu araçların daha doğrusu alacağım yaşŸ olarak çoğu yüzbin ve üzerinde araçlar motor ve şŸanzıman olarak kaç km sorunsuz gidebilir mesela wolksvagenlerde otomatik şŸanzıman yüzbinden sonra balata değişŸtirmek gerekiyor bunlarda belli bir km den sonra şŸanzımanla veya motorla ilgili yapılması muhakkak olan bir şŸeyler varmı mesela bende diesel cherooke vardı 2001 146 binde şŸanzıman türbünü değişŸmek zorunda kalındı.Bazı modellerde teybin orada tv ekranı var mesela 1995 model tahoe alırsam orjinal olmak kaydıyla taılabilirmi ama sanki fabrikadan öyle çıkmışŸ gibi durmak kaydıyla.

    • #11528
      XLR-V
      Katılımcı

      Motor en az 300 bin km problem cIkarmaz hatta 400 bin km yi de gecer yalnIz bakImlarInIn eksiksiz olmasI kaydIyla.Yani filtre degisiminden ,yag degisim zamanIna kadar .
      SanzIman da ise en onemli faktorlerden birisi de sanzIman yagInIn ve filtresinin 80 K km de degismesidir . ’98 Tahoe de bu degismemis ve arac 101K milde sanzIman P de takIlI kaldI bir arkadasIn aracInda.Turbin falan degistirecek bir arIza yapacagInI sanmIyorum ama dedigim gibi is arabanIn nasIl kullanIldIgInda . Yani hor kullanIlmIssa isterse MAck,Peterbilt olsun fark etmez cok onceden arIza cIkarIr.
      VW deki gibi belli bir km den sonra ille su parca degisecek diye bir sey ben Tahoe/Yukon icin duymadim .

    • #11529
      krasiva
      Katılımcı

      1995 tahoeler 5.4 mü yoksa 5.7 mi bir arkadaşŸ forumda yazmışŸ ben hepsi 5.7 diye biliyordum birde sanırım enjeksiyonlu bu dediğim modeller hangisi makbul tercih edilebilir yoksa fazla bir farkı yokmu

    • #11530
      XLR-V
      Katılımcı

      ’95 Tahoe ler 5.7 litre ,99 ve uzeri 5.3/5.4 litredir . 5.7 litrelik versiyon daha guclu gelebilir ama 5.4 litre motorun verimi,HP si daha yuksektir ve tabii daha yeni teknolojidir

    • #11531
      krasiva
      Katılımcı

      Bu aracın yakıt tank kapasitesi ve 0-100 km hızlanması nedir?

    • #11532
      auyilmaz
      Katılımcı

      Kisaca Performans ve Degerleri:

      -5,733 cc 5.7 liters 8 V front longitudinal engine wişŸ 101.6 mm bore, 88.4 mm stroke, 9.1 compression ratio, overhead valve and two valves per cylinder
      -Unleaded fuel
      -Fuel economy EPA highway (l/100km): 15.7
      -Single-point injection fuel system
      -114 liter fuel tank
      -Power: SAE and 149 kW , 200 HP @ 4,000 rpm; 310 ft lb , 420 Nm @ 2,400 rpm

      Ayrica o yila ait Tahoe secenekleri;

      MSRP: N/A – N/A

      Body Styles: 2-Dr Utility, 4-Dr Utility
      Engines: 5.7L V8, 6.5L V8
      Transmissions: 4 Speed Automatic, 5 Speed Manual, 0 Speed Automatic
      Drivetrains: Rear Wheel Drive

18 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.