Ana Sayfa Forumlar Teknik Bilgilerinizi Paylaşın 1970 Buick GS / GSX hikayesi

1 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #1263
      Anonim
      Ziyaretçi

      1970 Buick GS / GSX
      General Motors 1970 yılında orta sınıf arabalara uyguladığŸı 400ci’lik motor hacmi limiti kaldırdı. Bu sayede Detroit’te üretilen en hızlı arabalar piyasaya çıkmışŸ oldu.
      Motor hacimlerindeki sınırlamanın kaldırılması sonrasında güç artışŸına gidenlerin başŸında Buick vardı. Performans artışŸında hedef orta sınıf bir araba olan Skylark’tı. Skylark yeni tasarımı, değŸişŸmeyen tekerlek arası açıklığŸı ve 5cm’e varan uzunluk artışŸı ile gözler önündeydi.

      Bu düzenleme sonrasında 400ci’lik motora sahip GS 400 yerine, 350hp güç ve 2800 devirde devasa 510lb-ft tork üreten 455ci motorlu GS 455 gelmişŸti.

      DEVAMINI OKUMAK İLJİN TIKLAYINIZ…

    • #16803
      riko
      Katılımcı

      Buick’in stage 1 projesi, bir kaç ekleme de ben yapayım..

      Motor krom nikelden imal edilmişŸ daha genişŸ subaplı bir motordu.Normal Buick motorunun subapları 1.625 inch iken Stage 1 de 2.120 inch genişŸlikte idi. 10 derece avans ayarı istiyordu. Motor kafaları (head’leri), daha kaliteli malzemeden yapılmışŸ subap ve işŸlenmişŸ portlarıyla komple ve özel olarak "stage 1 head" adı altında imal ediliyordu.

      Buick Stage 1 de kullanılan Governer adlı otomatik şŸanzıman, daha yüksek devirlerde vites değŸişŸtirebiliyordu.
      4 ileri manuel şŸanzımanlı Stage 1 de de modifiye edilmişŸ bir baskı balata takımı ve modifiyeli debriyaj sistemi bulunuyordu. Bu sayede vites aralarında vakit kazanmak amacıyla powershift ( vites kolunun hemen yerine yerleşŸebilmesi ) yapabiliyordu. Diferansiyel ise hem otomatik, hem manuel şŸanzımanda 3.64:1 oranında idi.
      Süspansiyonlar ise, konfordan çok yol tutuşŸunu öne çıkaran "Rally ride " adı verilen bir süspansiyon sistemiydi, aynı zamanda viraj çubukları da ( Sway bar ) yol tutuşŸ amacıyla normalden daha kalındı.

1 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.