Ana Sayfa Forumlar Teknik Motor (Engine) motor modifikasyonu için tavsiye

58 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #168
      Lowrider
      Katılımcı

      Selamlar, bu parçaları almayı düşŸünüyorum, tavsiye ve görüşŸlerini rica edeceğŸim.

      karburatör EDELBROCK EDL-1411
      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=edl+1411&N=0&part=EDL-1411&autoview=sku&Ntk=KeywordSearch

      manifold EDELBROCK EDL-7501
      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=edl+7501&N=0&part=EDL%2D7501&autoview=sku&Ntk=KeywordSearch

      camshaft EDELBROCK EDL-7102
      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=edl+7102&N=0&part=EDL%2D7102&autoview=sku&Ntk=KeywordSearch

      air filter EDELBROCK EDL-4222
      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=edl+4222&N=0&part=EDL%2D4222&autoview=sku&Ntk=KeywordSearch

      bunlarla birlikte valve spring, pushrod, lifter, rocker ları da değŸişŸtiricem.

    • #3046
      faceless
      Katılımcı

      Bu parçaları hangi arabaya takmayı düşŸünüyorsun??

    • #3047
      Lowrider
      Katılımcı

      V8 350 cui Chevy small block Gen 1 motor, araba 74 camaro.

    • #3048
      faceless
      Katılımcı

      bence çok fazla uğŸrastırır gibi….detaylı bicimde ölcüp bicmek lazım bence bunu parcayı bulmak sorun değŸil arabanın tepkiside önemli söyle yani.. hızlanır mı hızlandığŸı zaman nasıl tepki verir yoksa paran varsa parca alıp arabaya takmak sorun değŸil..önemli olan motor ile taktığŸın parcaların birbirlerini islevsel olarak tamamlaması…

    • #3049
      emrekaan
      Katılımcı

      BENCE ONLAR YERıNE ÇıFT TURBO, KOMPRESSO,NOS, HAVA FıLTRESı, CHıP TUNNıG VS YAPTIR. ARABANIN ǖNǜNǜ BıLE KALDIRIRSIN. HATTA BǜYǜK SıLıNDıR YAP VE MıL ORANLARINI DEÐıŞTıR. ARABA MǜKKEMMEL OLUR. ZATEN CAMARO MǜKEMMEL AMA BU MOTORLA SǜPER MǜKEMMEL OLUR :D :P BENCE TABıı

    • #3050
      emrekaan
      Katılımcı

      BU ARADA FRENLERı DE UNUTMA. CǜNKı O HIZLA DURMAK PEK KOLAY OLAZ. SEN COK ŞANSLISIN. ÇǜNKı BıR CAMARO’N WAR. 😳

    • #3051
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      [quote:6a16f4b884=”emrekaan”]BENCE ONLAR YERıNE ÇıFT TURBO, KOMPRESSO,NOS, HAVA FıLTRESı, CHıP TUNNıG VS YAPTIR. ARABANIN ǖNǜNǜ BıLE KALDIRIRSIN. HATTA BǜYǜK SıLıNDıR YAP VE MıL ORANLARINI DEÐıŞTıR. ARABA MǜKKEMMEL OLUR. ZATEN CAMARO MǜKEMMEL AMA BU MOTORLA SǜPER MǜKEMMEL OLUR :D :P BENCE TABıı[/quote:6a16f4b884]

      Yaw sen daha cok bi mercedes veya bmw gunmuz arabalarina yapilan modifisyonlarla karistirdin 😯 😯 :) :)

    • #3052
      emrekaan
      Katılımcı

      ONLARA DA YAPILIR. AMA AMERıKANLARDA DAHA DA DAHA FAZLA GǜC ARTAR… 😆

    • #3053
      _lowrider_
      Katılımcı

      amerikanlarda chip var mi ki? 😥

    • #3054
      Anonim
      Ziyaretçi

      A.A.’sında ne chip ‘i ne turbosu. Turbo yerine süpercharger takılır benim bildiğŸim. :?

    • #3055
      faceless
      Katılımcı

      haklısın elanor bencede Amerikan taktınmı supercharger takıcaksın, amerikanı import araba gibi modifiye etmek.. 😆 komik olur yani…Ayrıca bu işŸide Amerikanları çok çok iyi bilen birisi yapması lazım yoksa her usta takamaz….(Ben bile eski arabama blow off taktırdıkdan sonra çuf sesi icin 1000 kere saniyeye girip çıktım..adam herseyi yanlıs takmışŸ)..Gerçi bide bana Amerikanları draglara yada baska bi etkinliğŸe katılmayanların modifiye etmesi garip geliyor. Zaten arabada marşŸ açtınmı tabiri caizse konuşŸmaya baslıyor, ve trafikde zaten gerekti kadarda ilgi cekiyor Amerikanlar.. Ama zevk orası baska….

    • #3056
      Lowrider
      Katılımcı

      aslında twinturbo çok güzel oluyor 350 motorlara ama şŸekil olarak supercharger daha iyi olur motoru kaputun üstüne taşŸırıcaksın ki havan olsun dimi.

      valla emre iyi demişŸsin ama senin dediklerini yapabilmek için en iyi ihtimalle 10 15 milyar lazım. benim yazdığŸım parçalar 1 milyar bile tutmuyor ve tahminen 100-150 beygir artışŸ sağŸlıyor ki bence yeterli 300 beygirlik bir araba.

    • #3057
      piyu
      Anahtar yönetici

      motorunun verimli calısmasını saglaman ilk onceliktir. Ve verimli yanma…

      aldıgın parcalara tek tek bakmadım ama sana e-mailde de soyledigim benim az olan tecrubeme gore parcalar arası uyum olmassa birsey olmaz…

      mesela headers aldın…motordan atılan gazı rahatlattın ama bunun karsılıgında alt devirlerde cekis azalacaktır… bunun ustune yapacagın modifiye islemleri ile istedigin devirde istedigin guce ulasabilirsin ama salt modifiye sonucunda cok hosuna giden bir kullanım olur mu bilemem… belkide cok devir cevirmen gerekeceğŸinden cok cok benzin harcayacaksın… bence daha onceden komple yapılmıs ve basarı saglamıs parcaları al… mesela summit katalog’unda set’ler satılıyor… mesela 350ci motor icin manifold-karb-hava filt. ya da piston+egzantrik+vs..vs… bana bunlar daha mantıklı geliyor… en azından onceden test edilmis olsun ki canın skılmasın… 😉

    • #3058
      Anonim
      Ziyaretçi

      sımdı arkadasımız lowrider ın verdıgı lımklere tıkladım . ve 350 ci ımpala 70 modelın headers fıatlarını falan aldım . ben sımdı bunlardan bır tane getırtmeye kalksam getırtme sansım var mı ınternet ortamından yoksa . bır aracı fırmaya falan mı gıtmem gerekıyor . mesala http://store.summitracing.com/default.asp?target=eadvsearch.asp&SearchType=Make
      lınktekı headers ı getırtmem ıcın ne yapmam lazım . sonucta dısardan gelıyor 🙄

    • #3059
      gtagucu
      Katılımcı

      Headers’ı direk Internet’ten siparişŸ verdiğŸinde büyük ihtimalle fiyat ve fiziksel boyut büyük olduğŸundan gümrüğŸe takılacaktır en iyisi işŸalatçı firmayla getirtmek.

    • #3060
      Anonim
      Ziyaretçi

      daha kucuk boyutlu seyler getırtmeye kalksak . ornegın pıson takımını falan heralde takılmazlar .yada soyle soylıyeyım . ıstanbulda bu makınaların sıfır parcalarını satan yerler var mı .can alıcı parcalar ornegın sekman enzantrık falan . yapılıp dokulemeyecek parcaların sıfırlarını yada cıkmasını bulamama korkusu varda o bakımdan soruyorum . tesekkurler.

    • #3061
      gtagucu
      Katılımcı

      100Euro’nun altında ve boyut olarak eninden büyük olmayacak parçaları getirtebilirsin direk olarak, ama bunun dışŸındakiler gümrükçülerin keyfine göre gümrüğŸe takılabilir o zamanda 100$ ‘lık parçaya 200$ masraf yapıp malını kurtarmaya çalışŸırsın.

      Bu parçaları satan firmalarda genelde Internet’ten alıyorlar tabi o zaman onların kǃ¢rıyla beraber 2 kat fiyat oluyor en az parçanın fiyatı.

      UğŸraşŸmadan parça getirtmek istiyorsan http://www.vipspeed.com ‘a mail at istediğŸin parçaların numarasını yaz sana kaça getirtebileceklerini hesaplayıp gönderirler.

    • #3062
      Anonim
      Ziyaretçi

      cok tesekkurler bılen ınsanın halı baska oluyor . tesekkurler tekrar :)

    • #3063
      emrekaan
      Katılımcı

      bunun neresi komik ki 👿 hic bir modifikasyon bu amerikanlara bu avrupalara uygulanır die bisi yok. turbo ve nos ortalama 350hp katar. zaten supercharged de kompressor uygulaması. ama chip uygulamasını pek bilmiyorum. bu arada lowrider en ucuz uygulama nos hem daha fazla güc veriyor. 200 hp falan artı güc veriyor. turbo en pahalısı. bence nos taktır.

    • #3064
      emrekaan
      Katılımcı

      modifiye icin en ucuz ve en güclü yöntem BENCE nos…

    • #3065
      Anonim
      Ziyaretçi

      bıldıgım kadarıyla goze gorunen en ucuz modıfıkasyon nos ama . nos tan sonra pıstonlarıyla sıpoplarını bırlestıren cok arkadasım oldu . en son noslu arkadasım pıstonlarını tereyag gıbı erıttı . . buda demek oluyor kı pıstonların tıtantum larıyla degıstırılmesı . buda artı masraf . bu benım gorusum sadece. 🙄

    • #3066
      emrekaan
      Katılımcı

      yine BENCE modifiye ederken hic bişŸi sakınmıyacaksın. yeteerince paran olcak. ve titanyum yaparken de büyük silindiir takacan 8000 cc falan olacak hacim . mil oranlarını da degişŸtircen hattta şŸanzumanı da 6 vites yapacaksın. bunlarla beraber nos turbo kompressor(supercharged) uygulaması yapacaksın. ve böylece 1600hplik motor lu bi camaron ya da bi amerikanın olcak 😆 😉

    • #3067
      piyu
      Anahtar yönetici

      [quote:e054f229cd=”gtagucu”]100Euro’nun altında ve boyut olarak eninden büyük olmayacak parçaları getirtebilirsin direk olarak, ama bunun dışŸındakiler gümrükçülerin keyfine göre gümrüğŸe takılabilir o zamanda 100$ ‘lık parçaya 200$ masraf yapıp malını kurtarmaya çalışŸırsın.

      Bu parçaları satan firmalarda genelde Internet’ten alıyorlar tabi o zaman onların kǃ¢rıyla beraber 2 kat fiyat oluyor en az parçanın fiyatı.

      UğŸraşŸmadan parça getirtmek istiyorsan http://www.vipspeed.com ‘a mail at istediğŸin parçaların numarasını yaz sana kaça getirtebileceklerini hesaplayıp gönderirler.[/quote:e054f229cd]

      VipSpeed firması ve Şükrü benim arkadaşŸım ama arkadaşŸ olmasa da şŸunları çok rahatlıkla söyleyebiliyorum.

      YurtdışŸından parça getirtirken ağŸırlık çok büyük bir dezavantaj, ben firmaya kar mı ettiricem kardesim kendim getiririm denebilir ama zaten kar marjları cok dusuk, bunu deneyen ve amerika’dan parca getirten kişŸilerden çok kolay öğŸrenebilirsiniz.

      Sizin uğŸraşŸlarınız sonucunda gelen parçada sorun olması halinde ise atılacaktır, tekrar geri göndermek ve yenisinin gelmesi gibi bir şŸansta maalesef yok. Bu durumda tum para cope gider…belkide çok küçük bir ihtimal ama ihtimaldir. Zaten VipSpeed gibi firmalar bu riski min. indirdikleri icin tercih ediliyor, fiyatlar eskiden amerika fiyatının 2 katı idi fakat suanda o kadar degil, kesin rakam bilmesemde 1,8 gibi birşŸey olması lazım. ǖr:100usdlik parca 180usd’ye geliyor ama geldiğŸinde pakette sorun varsa, ya da baska bir problem getiren firmanın sorumluluğŸundadır. (tabi siz kendisine sorsanız daha iyi olur, yalancı cıkmayayım)

    • #3068
      emrekaan
      Katılımcı

      DEDıÐıM ŞU Kı MODıFıYE=NOS+TURBO+SUPERCHARGED(KOMPRESSOR) 🙄

    • #3069
      Anonim
      Ziyaretçi

      ok tamam . 1500 2000 kg bı makınanın sasesınde bazı parcaları sokerek ve bazı parcaları fıber yaptırarakta daha ıyı bı performans alırısın gıbı gelıyor. ayrıca ruzdardırencını ve gucun yere aktarımı konusundada vb konulardada dunya kadar yapılacak ıs var . sadece uc bes sey yaparak modıfıye olmaz kanısındayım . hersey zaman ve para meselesı . bırazda yurek meselesı . ..

    • #3070
      emrekaan
      Katılımcı

      HERŞEY PARAYA KALMIŞ. AH PARA AH!!!

    • #3071
      gtagucu
      Katılımcı

      Bence Amerikan arabalarında modifyeye şŸasiyi, süspansiyonu ve şŸanzıman’ı güçlendirerek başŸlamalı. Malum Amerikan arabaları en düşŸük maliyetle en yüksek gücü alma ilkesiyle üretiliyorlar bu yüzden yürüyen aksam olarak çoğŸu arabanın fabrika çıkışŸı çok kalitesiz. Yan sanayi olarak satılan süspansiyon ve şŸasi güçlendirici parçalarla hem hızlanma, hem yol tutuşŸ hemde sağŸlamlık çok verimli şŸekilde artırılabilir.

      Mesela kaliteli amortisörler,helezonlar, aliminyum şŸaft, kontrol kolları vs. ile rahatlıkla 20 bg. civarı alınabiliyor ayrıca çok daha iyi yol tutan ve sağŸlam olan bir aracınız oluyor.

    • #3072
      piyu
      Anahtar yönetici

      dogru nokta…fakat butcen kısıtlı ise herkes guc tarafında harcıyor 😈

      sonra birgun ahhhaaaaa duramıyorum.. dediginde planlar nasıl durarım diye degisiyor…

    • #3073
      faceless
      Katılımcı

      piyu’nun dediklerine + olarakda brembo yu tavsiye ediyorum…ben hep brembo kullandım ve arabayı olduğŸu yere cakıyor…Bi arabayı hızlandırmak basittir yalnız hıza orantılı olarak durdurmak çok zordur onun icin öncelikle frenler….ki dünyadaki coğŸu araba ureticisi arabanın hızından önce frenlerine çok önem verirler.. onun icinde 100 metre testlerini gösterirler..

    • #3074
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      en guzeli 540 cu.in. motora takican blower i o kadar kafadan en az 1000 hp olur nos haric

    • #3075
      Angelus
      Katılımcı

      Ne ugraşŸacaksın modifikasyonla falan at şŸu motoru arabayı al 720 bg.

      [img:631405be31]http://i9.ebayimg.com/01/i/04/02/19/13_1_sbl.JPG[/img:631405be31]

      http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7978300920&category=33615

    • #3076
      Lowrider
      Katılımcı

      böle bi motorun maliyeti kafadan 35 milyar + ruhsata işŸletmeye calışŸ bilmem ne bide gümrükten girerken absürt vergileri cıkar kesin.

    • #3077
      atay
      Katılımcı

      Lowrider;
      Parçalara ayirmayi düsündügün bütçe ne kadar? Bu konu uzar gider. Sadete gelelim.Bütçe???

    • #3078
      faceless
      Katılımcı

      Bütçesi artık önemli değŸil zaten :) yeni yasada 2000cc lik arabaya 2500cc motor takamıyorsun..Yasaklandı :) bildiğŸim kadarıyla arabanın orjinalını gecemiyormus cc kapasitesi.. :) (banada arkadaşŸ söyledi araba parçalayıp satıyor.Elinde birsürü motor patlamışŸ)

    • #3079
      gtagucu
      Katılımcı

      Bu yasa ne zaman yürürlülüğŸe girdi? Hiçbir yerde haberi çıkmadı.

    • #3080
      faceless
      Katılımcı

      1 Haziranda ne oldu gtagucu :))????

    • #3081
      gtagucu
      Katılımcı

      1 haziran’da sadece ceza yasaları değŸişŸiyor diye biliyordum araya bunuda sıkışŸtırmışŸlar demekki. Gerçi bu olay çok koymaz heralde arabasına yeni motor taktıran birçok kişŸi hacmi ruhsata düşŸük işŸletiyor diye duymuşŸtum (mesela 5700cc motoru 2000cc olarak işŸletmek gibi).

    • #3082
      Lowrider
      Katılımcı

      [quote:34ec0006f5=”atay”]Lowrider;
      Parçalara ayirmayi düsündügün bütçe ne kadar? Bu konu uzar gider. Sadete gelelim.Bütçe???[/quote:34ec0006f5]

      valla bi egzantiriğŸi bide silindir baslarını değŸişŸtiricem.
      bunun içinde 2 milyar civarı bi para ayırabilirim.

    • #3083
      Angelus
      Katılımcı

      Tüh bee escorta bir 2000 cc mondeo motor ayarliim diyordum kadere bak.

    • #3084
      atay
      Katılımcı

      (“silindir baslarını değŸişŸtiricem.” anlamadim nedemek?)
      yani 2 milyari sadece parçayami ayirican yoksa isçilik falanda dahil mi?

    • #3085
      gtagucu
      Katılımcı

      [quote:da9deea245=”Lowrider”]
      valla bi egzantiriğŸi bide silindir baslarını değŸişŸtiricem.
      bunun içinde 2 milyar civarı bi para ayırabilirim.[/quote:da9deea245]

      Silindir kafası olarak vortech tavsiye ederim. Gm’in gen1 blocklar için ürettiğŸi en son teknoloji silindir kafası bunlar fiyat performans olarak onların üstüne yok hem ucuz hem çok güçlü (rakiplerine göre)

      egzantrik olarakta compcam’a mail at arabanın özelliklerini göner ne tür modifiye etmek istediğŸini yaz ona göre güzel tavsiyelerde bulunuyorlar.

      Vortech silindir kafaları için ;

      http://www.gmpartsdepot.com/store/category.aspx?SID=2&Category_ID=57

      http://www.sdpc2000.com/catalog/2172/SDPC-Vortec-Cylinder-Heads-and-Head-Kits.htm

    • #3086
      Lowrider
      Katılımcı

      silindir başŸı = silindir kafası = cylinder head ehehe süper bi tercüme yapmışŸım :)

      bende Dart ın kafalara bakmışŸtım hep.

      200 dolar civarı egzantirik 200dolarda ıvır zıvırı olarak düşŸündüm (pushrods-valve springs…)

      500-600 dolar civarıda kafalar.

      buraya geldiğŸi zamanda 2 milyar civarı oluyor.

      Hazır konusu açılmışŸken Alüminyumların ağŸırlıktan baska faydası var mı?

    • #3087
      gtagucu
      Katılımcı

      Aluminyum silindir kafaları çelik olanlara göre daha az ısınıyormuşŸ buda daha fazla hava işŸleyebilmelerine olanak tanıyormuşŸ diye okumuşŸtum ama bu fark sadece çok yüksek oranda hava işŸlenen durumlarda ortaya çıkıyormuşŸ (aşŸırı beslemeli sistemlerde falan).

    • #3088
      atay
      Katılımcı

      gündelik mi? hafta sonu kullani mi? yaris agirlikli mi? Yakit tüketimi önemli mi? Ayrica arabanin sanziman ve difransiylinin tipi ve kiilt var mi? orani nedir?aracin kilosu?
      ayrica işŸalat fiyati içinde 2 milyar harcican dimi? isçilik hariç?

    • #3089
      Lowrider
      Katılımcı

      gündelik kullanım için değŸil gündelik kullanım için bi araba var. Bu haftasonları gezmek için keyif arabası. Yakıt tüketimi çok önemli değŸil ama 100kmde de 30lt. nin üstünde yakmasın keyif arabası da bi yere kadar :).

      şŸ350 şŸanzıman var, kilitli yok şŸuan ama 3.42 yada 3.08 son dişŸli ve kilitli differansiyel olucak. 3.42 ile 3.08 arasında fark yok sadece 3.42 daha cok benzin harcar diyolar kararsızım ikisini kullanan bilen birisinden fikir almak lazım. arac 1750 kilo. işŸçilik hariç 2 milyar.

      Bu arada senin mustangin şŸuan ki 0-100 değŸerini öğŸrenebilirmiyim (NOS kullanmadan).

    • #3090
      atay
      Katılımcı

      nossuz ve sliksiz 5.3sn ile 4.8sn arasi degiwsiyor tutnmaya göre.
      nossuz ve slikli ZX6RR kawasaki motordan hizli yani ölçmedim ama 4.3ile 4sn arasi. Nosla hiç denemedim 0-100.
      Ben 2.79 oran kullandim kilkitsiz 2 sene.Daha sonra 4.11 koyup kilit koydum.Dah sonrada 3.55 koydum.Su an 3.55 var.
      Son sürat istemedigim ve sevmedigim için orani çok kisa tuttum.Ama gerçekten 4.11 performans açisindan zevkli ama gündelik için çok yakit tüketiyor ve motor çok devirli gidiyor. 3.55 ise tem ortesi çok rahatim. 3.42 senin isini görür.
      Daha önce demir kapak kullandim. Suan ise Aliminyum kapak kullaniyorum. Farki aliminum yaklasik 20 kg daha hafif + daha geç ISINIR daha çabuk sogur + detanasyonu üstüne alir ve 1-2 derece daha avans verme payi vardir (ayni kosullarda demire göre). Fiyat farki yüksek tabi. Fazla paran varsa al ama bence detaya girme demir kapak al aftermarket olarak

    • #3091
      atay
      Katılımcı

      ayrica difransiyel büyük ihtimalle 8,5 inç olmasi lazim.Bilgin var mi bu konuda?
      2000ytl= 1500$~
      Makinaya mi harciyacan bu parayi yoksa kilit koyucan yada sanzimani güçlendiricen yada amartisör falan…
      Makinaya disaridan mi modifiye yapican yoksa dagitican mi motoru?

    • #3092
      Lowrider
      Katılımcı

      Tavsiyeler için teşŸekkürler.

      Şöyle bir streteji izliyorum bi kere yap doğŸru yap. O yüzden alırsam alimünyum olmasını tercih ederim. bide ince conta kullanıp 9.5:1 in üzerinde bir sıkışŸtırma sağŸlarsam güzel olur heralde.

      bu parayı sadece silindir kafaları ve egzantrik için ayırdım. 3-5 bişŸiler daha eklerim duruma göre.

      motoru dağŸıtmam lazım direk bunları alıp takmayı düşŸünmüyorum.

      amortisörler için koni nin street performance serisinden uygun bitane buldum benim araba için. bide eibach yaylar var racing serisi sert. onları alıcam bi ay sonra falan.
      şŸase güçlendirmesi için şŸimdilik bişŸey yapamam, seneye komple kaportaya sokup çürükleri temizlerken, güçlendirme yapmayı planlıyorum.

      Zaten bu egzantrik ve sıkışŸtırma oranı oynamalarını da seneye için düşŸünüyorum bu sene fren suspansiyon ve kilitli differansiyeli halletmek istiyorum.

      evet 8.5″.

    • #3093
      atay
      Katılımcı

      Benim sana tavsiyem:
      1)Edelbrock carbüratör elektirikli jikleli 650cfm (holleyler biraz daha fazla yakar ve sogukken, ISINANA kadar motor aptal gibi çalisir.
      2)Weiand StealşŸ emme manifoldu aliminum idle to 7000 rpm
      3) HEI elektronik atesleme
      4) Ucuz bir Headers ve susturucu
      5) Comp Cams orta halli bir egzantrik kiti
      ve conta, yüksek basinçli benzin pompasi…
      Bu arada makina 4 barell mi?

    • #3094
      atay
      Katılımcı

      Aliminum isi dogru iste,bütün bütçenin hatta daha fazlasini ayirman lazim. En ucuz alm. kapak 1000$ amerika da. 1800$ civari isterler onun teslimine.Eee para bitti????

    • #3095
      Lowrider
      Katılımcı

      1) edelbrock elektrik jikle li karbüratör aldım
      2) edelbrock air gap 1500-6500 aluminyum manifold aldım
      3) hei ateşŸleme en kısa zamanda yapıcam
      4) summit headers xpipe egzozt aldım
      5) egzantrik seneye işŸallah :)

      detaylı bir araşŸtırma daha yapmadım ama 600 dolara trickflowun dart ın aluminyum silindir kafaları var.

      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=cylinder+heads&view=1&N=4294867081+4294867079+4294908216+4294840140+4294889107+4294925073+4294867078+4294867010&CP=1&part=TFS%2D30410002%2DCNC&Ns=P%5FSRE%5FDisplayPrice%7C1&Ntk=KeywordSearch

      edelbrockun sitesinde gerci benim karburaötr ve manifold için egzantrik ve silindir kafası combosu yapmışŸlar 350 motordan garantili 425hp demişŸler ama pek inanasım gelmiyor acıkcası. Dyno sonuçları falan da koymuşŸlar

      egzantrik 189 dolardı silindir kafası 1000 dolar gibi bişŸeydi önerdikleri.

    • #3096
      piyu
      Anahtar yönetici

      ozgur hp degerlerini hangi 350 icin verdikleri onemli… senin 350 ile bizdeki transam’ın 350ci bambaska tasarım… ayrıca adam o combo’dan 425 derken dyno hp veriyordur… bizim keltos burak gibi… bilgisayarda cıkıyor ama asfalt’a ne verecek o onemli…

      acıkcası bu is cvok ilginc deli makine yapıp hic yurutemeyebilirsinde… bazıları da makine orta karar oluyor ama enfes gidiyor… bu nasıl olur ne yapılır ne edilir bilemiyorum…

      bu arada bende araya birsey atayım… camaro’mda yapmak istedigim ilk degisiklik aku’nun bagaj’a alınmasıydı… bence bunu da yap….

      birde benim şŸ-350’ye shit improver kit takmıstım…cok keyifli oluyordu… 50usd filandır…

    • #3097
      Lowrider
      Katılımcı

      [quote:dfa1bd77ec=”piyu”] shit improver kit [/quote:dfa1bd77ec] ehehehe nası ya.

      abi gen 1 small block için demişŸler o verileri.
      ne tür bi olumlu sonuç alıyorsun abi bu shift improver kitten.

    • #3098
      Anonim
      Ziyaretçi

      lowrider

      selam edl eksantrik mili eski dizayn..ben kullandim..sehir ici kullanimi guzel..frenler iyi..fakat dedigim gibi eski tip..su an ki agresif dizayn camlarin 280 derecesi gibi

      saygilar
      sami

    • #3099
      piyu
      Anahtar yönetici

      olm tum shit’lerim improved suanda 😆

      olay su sanzıman’ın icinde yag var… sanzıman’ın icindeki yagın akısı sırasında gectigi yollar vitesi’in hangi devirde atacagını ve ne surede atacagını belirliyor… sen icindeki bu plakayı degistirirsen yagın akısı degisiyor ve dip gaz yaptıgında vitesi cok daha sert atıyor hatta bunu “.ıçına tekme yemişŸsin gibi” açıklayabiliriz… ama sanzımanın saglam olması sart…

      ayrıca bu plaka ile birlikte ufak agırlıklar ve yaylarda var…bab bir sanzıman ustası inanılmaz isler yapabilir ama varmı bilemiyorum 😈

    • #3100
      acmecamaro
      Katılımcı
      piyu wrote:
      ozgur hp degerlerini hangi 350 icin verdikleri onemli… senin 350 ile bizdeki transam’ın 350ci bambaska tasarım… ayrıca adam o combo’dan 425 derken dyno hp veriyordur… bizim keltos burak gibi… bilgisayarda cıkıyor ama asfalt’a ne verecek o onemli…

      acıkcası bu is cvok ilginc deli makine yapıp hic yurutemeyebilirsinde… bazıları da makine orta karar oluyor ama enfes gidiyor… bu nasıl olur ne yapılır ne edilir bilemiyorum…

      bu arada bende araya birsey atayım… camaro’mda yapmak istedigim ilk degisiklik aku’nun bagaj’a alınmasıydı… bence bunu da yap….

      birde benim şŸ-350’ye shit improver kit takmıstım…cok keyifli oluyordu… 50usd filandır…

      1 -Keltos Burak Atlasin sana :)
      2-Shift improver kit totaly crap, Transgo reprogramming kit al 79$ summitde…

      3Arabani cok sert yapma benimki cok sert oldu…hoplaya hoplaya gidiyorum…
      4-425hp flywheel deir, yere 350 hp gibi verirsin bu da iyi goturur.ama o haliyel araba yalisman gerekebilir bir sure… sakasi da olmaz :)

    • #3101
      piyu
      Anahtar yönetici

      zuhahahah birara adını dynoman filan koyacaktım haberin olsun :)

    • #3102
      Lowrider
      Katılımcı

      ben zaten vaz geçtim bunlardan 0 motor getirip onu takıcam.

    • #3103
      acmecamaro
      Katılımcı
      piyu wrote:
      zuhahahah birara adını dynoman filan koyacaktım haberin olsun :)

      :D hahaa hesap kitap isleri :D tabi olm sanayi isi katalogun en altindakinden birer tane ismarlayalim , en baba camshaft en alttakidir onu getir tipi :)

      DD2000 de hesap yapiyosun… %25 eksigini yere veriyor…ortalama, bunun %5i de aksesuarlardan kaybin….

58 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.