Ana Sayfa › Forumlar › Forumlar › Sohbet (Konu Sınırlamasız) › Motor tavsiyesi
- Bu konu 16 yanıt içerir, 12 izleyen vardır ve en son 17 yıl 9 ay önce Anonim tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
18 Mayıs 2006: 14:55 #590LowriderKatılımcı
Selam arkadaşlar, bu motorlardan birisini almayı düşünüyorum.
3-4 numaralı motorlardan birisini düşünüyorum fakat şöle bişeyvar:1 numaralı motor ucuz
2 numaraları motor fast burn silindir kapağı kullanıyor çok güzel motor ama 500 doalr fazlasına 454 motor var
3 numaralı motorun üzerinde intake manifold water pump distributor yok. bunların maliyetide eklendiği zaman 5 numaralı 502cid motoraya yakın bir fiyatı oluyor.
4 numaralı motor en mantıklısı gibi gözüküyor.
5 numaralı motorda diğerlerine göre fiyatı çok yüksek ama 502 cidSizlerinde fikirlerinizi almak istedim, Bu motorlardan hangisini NEDEN tercih ederdiniz? bildiğiniz iyi yada kötü özelliklerinide yazarsanız sevinirim.
1) HT 383 C.I.D. $4,095.95
383 c.i.d. 4-bolt main, cast iron engines, have approximately 9.1: 1 compression wiş 340 hp at 4,500 rpm, and 435 ft./lbs. of torque at 4,000 rpm
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12499101&view=1&N=1152) ZZ4 350 C.I.D. $4,388.88
new Fast Burn 385 which uses şe proven ZZ4 350 cubic inch short block and ads to it şe fast burn aluminum cylinder heads for approximately 9.61:1 compression wiş 385 hp at 5,600 rpm and 385 ft./lbs. of torque at 4,000 rpm
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12496769&view=1&N=1153) ZZ383 C.I.D. $4,789.88
“Fast Burn Heads” on a 383 c.i.d., şis combo offers approximately 9.1:1 compression wiş 425 hp at 5,400 rpm and 449 ft./lbs. of torque at 4,500 rpm
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=NAL%2D12496769+or+NAL%2D12499101+or+NAL%2D12568778+or+NAL%2D12568774+or+NAL%2D12498772&view=1&N=115&CP=1&part=NAL%2D124987724) 454 C.I.D. HO $4,899.88
Gen VI 4-bolt mains wiş 1-piece rear main seal blocks wiş approximately 8.75:1 compression, 425 hp at 5,250 rpm and 500 ft./lbs. of torque at 3,250 rpm
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12568774&view=1&N=1155) 502 C.I.D. HO $5,789.95
502 c.i.d. cast iron 4-bolt mains wiş 1-piece rear main seals wiş approximately 8.75:1 compression and 450 hp at 5,250 rpm and 550 ft./lbs. of torque at 3,500 rpm
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12568778&view=1&N=115 -
18 Mayıs 2006: 15:15 #9470XLR-VKatılımcı
Ben fazla anlamam ama ben olsam #5 motoru secerdim cunku 450 HP yada #4 iyi modifiye ile rahatlikla 450 HP seviyesini elde eder .
#1 iyi ama 5 ile arasinda cok yuksek bir guc farki var -
18 Mayıs 2006: 15:55 #9471SzopenKatılımcı
Bigger is better
-
18 Mayıs 2006: 16:01 #9472AngelusKatılımcı
Bencede 4 numaralı motor.
-
18 Mayıs 2006: 18:57 #9473DeSerTKatılımcı
Motor almadan önce http://www.enginefactory.com , http://www.şeengineshop.com adreslerine bir göz atmanı tavsiye ederim. 350 ve 383 stroker küçük bloklar engine factory de hesaplı hemde turnkey. şe engine shop ta ise fiyatlar biraz yüksek gelebilir ama bill mitchell emin ol ki işinde en iyilerden biri . chevylerde büyük blokta görmeye alıştığımız 427 ve 454 gibi hacimleri küçük blokta sunuyor . büyük blok gücüne küçük blokta sahip oluyorsun. hotrod magazine yaptığı testte bill mitchell ın 454 small block street motoru ve ş-400 şanzumanı 69 novaya koyup slick lastiklerle 1/4 mil de 10 sn et yapıyor. Buda 95-98 oktan benzinle çalışan bir cadde motoru için süper. bir çok firma var süper motor lar üreten. ama önce senin ne istediğine karar vermen gerekiyor. günlük kullanım , hafta sonları gezinti , veya arada bir caddeye çıkarıp yarışmak farklı şeyler. hergün kullanabileceğin ekonomik dengeli ve güçlü bir şey istiyorsan 350 cid 350 hp bir makina tam aradığın şey olacaktır. ama diyosan ki 10000 dolarım var motor için vede can yakıcı bişi arıyorum. o zaman sana tavsiyem bill mitchell ın motown small block 427 ci. 530 hp street hardcore motoru. cadde kullanımı ve yarış arasında çok iyi dengelenmiş bir motor. neyse ben daha 3 saat konuşurum bıraksan. verdiğim linklere bir göz at…
-
18 Mayıs 2006: 23:13 #9474Mustafa YÜKSELKatılımcı
4 derim çünkü 454 ü seviyorum
-
19 Mayıs 2006: 02:13 #9475piyuAnahtar yönetici
bence 2… ama fiyatını daha ucuz diye hatırlıyordum…
hem 350 hemde guclu…
-
20 Mayıs 2006: 02:11 #9476NOMADKatılımcı
Çzgür bu makinaların hepsinde bir dünya eksik var, benden sana 2 alternatif.
1)hesaplı dertsiz bir şey istiyosan,
GM performance parts 350 H.O. Deluxe create engine
3495 $ 330hp/ 380 ft/lbs torque2) yok abi senin sokağı alveler içinde bırakıcam aslfaltı sokecem diyosan,
son secçeneğine karşılık 6000 $ yerine biraz daha verip WORL Merlin Hardcore motorlara bak derim.ama ben olsam paramı 1. seçenek+ TCI Stret fighter TH350 şanzıman olarak harcarım.
-
20 Mayıs 2006: 02:38 #9477Pontiac301Katılımcı
hiçbiri,adanadan filan bir tane ambulanstan çıkma 454 al, ve rpm performer kit ile besle ve yoluna devam et, bunların yakıt tüketimi 10 litre filan değil rakamlar 18 ve üzeri litreler, bu yüzden yapmışken bir kere yap ve bin derim, yada istemiyle konuş daha mantıklı çözümler üretecektir,normal bir long block 350 alıp birde tepesini performer rpm kit ile beslersen, titus levent gibi hızlı bir chevrolet olur,hem gündelik kullanırsın hemde yarış yaparsın;)
-
20 Mayıs 2006: 05:01 #9478NOMADKatılımcı
yanlış hatırlamıyorsam titus un arabasında 383 stroker kit var.
-
20 Mayıs 2006: 14:04 #9479LowriderKatılımcı
350+ rpm performer kit var diye biliyorum bende onun arabasında.
-
20 Mayıs 2006: 14:07 #9480ebrar36Katılımcı
zz430
one and only…..
-
20 Mayıs 2006: 20:25 #9481transamumutKatılımcı
350+64cc silindir kapakları+trw 0.30 100 dome piston+performer rpm kit+hedırs+accel heı şunder coil+8.8 rece wire+flowmaster 40 seri+b&m tork master kaydırıcı.
-
20 Mayıs 2006: 20:33 #9482transamumutKatılımcı
454
ls6 kapak
ls6 mechanic camshaft
trw forged piston
comp cams roller rocker arm
comp cams push rod
comp cams lifter[mechanic]
comp cams egzantirik zinciri
comp cams valve yayları
830 cfm holley pro street
torker 2 intake manifold
msd 6 al kit(ateşleme) -
20 Mayıs 2006: 20:40 #9483transamumutKatılımcı
Ama illa motor getiricem dersen 502cid koy derim.
-
31 Aralık 2006: 23:30 #948468CmRKatılımcı
Bence kesinlikle 3 numarayı seçmelisin. bendede 383 stroker kit var ama benimkinin comp. oranı buradakınden bıraz daha yuksek 9.6 comp. lu bı makına 383cu kesinlikle sana başka hiçbir şey aratmaz 427 lik motoru olan arkadasımın arabasının ustunden atlıyorum ve kesinlikle small block ta kal ve klasik 350 yerine 383 bi stroker kit en az 400hp seni cok mutlu edecektir
-
16 Ocak 2007: 00:12 #9485AnonimZiyaretçi
kardeş merhaba sayfaya şöyle bir baktım. yüksek performanslı motorları düşünmüşsün hep (kim hayır diyebiliyo ki bu motorlara? 😉 )
1-Sen almayı düşündüğün motoru hangi arabaya indircen?
2-Yeniden OLUŞTURACAÐIN bu otomobili ne amaçla kullancaksın? (drag? yarış?) ıyi günler herkese
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.