Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Bilgilerinizi Paylaşın › kimse bisey yazmiyo uyuyomusunuz?
- Bu konu 46 yanıt içerir, 9 izleyen vardır ve en son 18 yıl 10 ay önce illetyus tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
17 Kasım 2005: 03:47 #403acmecamaroKatılımcı
kimse arabasina bisey yapmiyormu? hic aklina soru takilan yokmu ….
hareketlenin biraz…yapacak bisey yoksa bile bi anahtar tornavida falan alin sokun bilmediginiz biseyi…bozun sonra buradan nasil tamir edilecegini soyleriz
Hareketlensin biraz ortam hahaha
-
17 Kasım 2005: 03:58 #6666MemoKatılımcı
Siz bekleyin hele Surda kaldi 1 haftam bir geleyim alayim su AA yi o zaman yandiniz. 😈
-
17 Kasım 2005: 03:59 #6667oldsmobileKatılımcı
abi benim var sorum
bu koldan otomatik vitesli amerikanlarin cogunun (yil 89 olsada yil 69 olsada ayni cogu markada gm de felan)malum vites kolu tipi ayni ve bilirsiniz cogunun o vitesin yaninda cikan kolunun ucundada genelde ayni siyah lastik veya deri kaplama karisimi bir kucuk parca var…
simdi sorunumuz bunla ilgili cunku bu artik kendiliginden lop diye dustu
ama sirf uc kismi dustu o siyah parca birde baktik ici o vites koluna borusuna sadece plastikle tutturulmus plastikte gitmis zamanla… bizde onu japon yapistiricsiyla kirildigi plastige tutturduk simdilik oldu gibi… sorum sudur malum kirildigi yer aslinda vites borusunun icine bagli… dolayisiyla bidaha duserse komple vites kolunu degistirelim diyoruz bunu cikma mi bulmak zorundayiz yada napalim pratik bir cozum olarak ….. tabi biliyorum simdi o siyah parca yerine bilardo topu gibi egzantirik seyler takiverseydiniz ya diyenler cikacaktir ancak sahibi ben degilim dolayisiyla sahibi boyle bisey istemez biz sadece arabayi kullanabiliyoruz kullandigimiz kadarda bu islere bakmaya calisiyoruz -
17 Kasım 2005: 04:32 #6668acmecamaroKatılımcı
ikitellide Feridun abiye ugruyorsun /oglu Tolga var o bakiyor artik islere…herhangi bir koldan viresli arabanin (GM) kolunu alip degistiriyorsun 3 3- paraya malolur…
-
17 Kasım 2005: 04:35 #6669illetyusKatılımcı
Orada da bulunmazsa yada uymazsa diye deminden beri dusunuyorum ama acikcasi gozumde pek canladiramadim nasil bir sey oldugunu….
Bu tarif ettigin parca, vites kolunun ucundaki topuz seklinde olan bir seymi ? Harektlimi sabitmi ? -
17 Kasım 2005: 04:41 #6670oldsmobileKatılımcı
bu parca sabit topuz gibi sayilmaz pek iste bundakinin aynisi netten buldum resmi tabi bu baska bir araba ama direksiyon vites felan ayni:)
ordaki siyah parca kirilan bizde yapistirdik geri japonla simdilik iyi gibi…
dediginiz yeride dusuncem eger duserse tekrar…yine tam olarak koyamadim resmi sanirim neyse
-
17 Kasım 2005: 04:41 #6671acmecamaroKatılımcı
ewet topuz..ama onunla ugrasan kadar komple kol zaten 3-5 milyon biseydir…. degismesi de kolay…
-
17 Kasım 2005: 04:43 #6672acmecamaroKatılımcı
hmmm topuzdan biraz farkli ama yine de onabenzeyen yuzlerce parca var orada… bir bakarsan kesin bulursun…
-
17 Kasım 2005: 04:47 #6673oldsmobileKatılımcı
simdide resim cikmiyor baglantilardan olsa gerek( telekom sagolsun)
soylediginiz yerler icin tesekkur ederim..
aslinda yapistirmak gecici cozum olarak iyi oldu bir bakima cunku o siyah yer olmadan cok kotu gozukuyor yani disardan bakan biri cop der arabaya oyle gorse ki bunu istemeyiz…. -
17 Kasım 2005: 04:50 #6674illetyusKatılımcı
Parca sabitse, baslik olmakdan baska bir gorevi yoksa ve Tolga da bulamazsan sana tavsiye edebilecegim yapistirici :
404 Japon Super Cyanoplast
50 gr. lik plastik sisede ve nalburlarda bulursun….Not : kirtasiye tipi sulu japon degil, uygularken ellerine cok dikkat et ve birlestirecegin parcayi bir kerede yerine koy….Cunki bir daha oradan sokemezsin !
-
17 Kasım 2005: 05:03 #6675oldsmobileKatılımcı
oldu tekrar tesekkurler simdilik Pattex Super japonla hallettik 😆
buda düşerse dediğiniz denencek oda olmadı tolganin yeri…
birde bir ara bu hurdacilar vardi ne oldu bu adamlara meşhurdu bu adamlar eskisi kadar is yapmiyorlar sanirim amerikancilarin birbirlerine olan destegi bu konuda rol oynamis olabilir mi?
sanirim boyle siteler yokken o adamlarin insafina kaliniyordu degilmi
istinyede felan vardi bitane meshur hurdaci gercetken sacma parcalara fahis rakamlar istiyomus uyanmis adam cok oncedende myoluncak kaziz ya -
17 Kasım 2005: 13:56 #6676AngelusKatılımcı
Arabadan gelen tıkırtıları kesmenin yolu nedir AcmeCamaro Bu arada sen siberbunagin garaj partnerimisin
-
17 Kasım 2005: 14:09 #6677illetyusKatılımcı
Tikirtisina bagli……. 😆
Nerden geliyor, naapinca geliyor, nasil bir tonda geliyor….. 🙄
-
17 Kasım 2005: 17:58 #6678AngelusKatılımcı
genelde bozuk veya arnavut kaldirimi yollarda geliyor alttan geliyor.
-
17 Kasım 2005: 18:02 #6679acmecamaroKatılımcı
on takim takozlari, rod rotil faslina bakmak gerek…
Bu arada evet ben siber bunagin garaj ortagiyim, sen kimsin? taniyormuyum yuzyuze?
-
17 Kasım 2005: 18:02 #6680acmecamaroKatılımcı
Bir de duz yolda giderken titreme varmi direksiyonda?
-
17 Kasım 2005: 18:05 #6681AngelusKatılımcı
yoo hayir herhangi bir titreme yok.. alttan tikirtilar geliyor sadece.
-
17 Kasım 2005: 19:08 #6682LowriderKatılımcı
benimde direksiyonu çevirdiğim zaman bi viyk viyk ses gelmeye basladı.
arabayı park ettim otoparka ses yoktu 10gun kadar geçti arada hiç kullanamdım arabayı geldim çalıştırdım direksiyonu bi oynattım viyaklamaya basladı.
bu viykviyk ses mermer zeminde yada seramikte spor ayakkabıyla yürürken cıkan sesin aynısı. hani böle sigara söndürür gibi ayağın ucuyla sağ sol yapınca aynı ses cıkıyor cok ilginç.
ben direksiyon hisroliğim bolşaldı zannetim baktım bira azalmış o da kaçak var o yüzden doldurdum gene ama o ses kesilmedi.
direksiyonu minik minik sağ sol yapınca ses cıkmıyor o hafif bi boşluk vardırya o zamanlar ses yok. ama tekerleri cevirmeye basladığı zaman viykleme baslıyor. ön takımıda kendi çapımda kontrol ettim birbirine sürten yada kopmuş bi parça yok. -
17 Kasım 2005: 19:32 #6683acmecamaroKatılımcı
Angelus sana bir on takim gozukuyor…eger engine bay de vidasi gevsemis yada emanet duran birseyler yok ise, on takimina bir bakim gerekiyor…
Ozgur kayisin gerginligi ne durumda? o da iyiyse mermerde lastiklerden gelir o kadar da ses….
-
17 Kasım 2005: 20:37 #6684gtagucuKatılımcıAngelus wrote:yoo hayir herhangi bir titreme yok.. alttan tikirtilar geliyor sadece.
Komple bushing kit alıp taktır bence. Bende de bolca tıkırtı vardı. Burçları değiştirdim, sub-frame connector’lar taktım birde güzel sertliği ayarlı amortisörler taktım çok güzel oldu şimdi arabam. Bu arada 3. nesil f-body’lerin orjinal amortisörleri çok sert Türkiye yollarına göre. Sertliği ayarlanabilir amortisörleri özellikle tavsiye ediyorum, artık her yola rahatça girebiliyorum.
-
17 Kasım 2005: 21:01 #6685LowriderKatılımcıacmecamaro wrote:Ozgur kayisin gerginligi ne durumda? o da iyiyse mermerde lastiklerden gelir o kadar da ses….
yok ya asfalta cıktım gene geldi o sesler
kayışa hiç bakmadım ama direksiyonu ellemediğim zaman gelen bi ses yok -
17 Kasım 2005: 21:08 #6686AngelusKatılımcıacmecamaro wrote:Angelus sana bir on takim gozukuyor…eger engine bay de vidasi gevsemis yada emanet duran birseyler yok ise, on takimina bir bakim gerekiyor…
Ozgur kayisin gerginligi ne durumda? o da iyiyse mermerde lastiklerden gelir o kadar da ses….
Bende mucurlu yollarda ve taşlık yollara geliyor o ses asfaltta her hangi bir problemim yok.
Zaten fren ve alt bakım yaptırmak gerek arabaya ama para nani.. artik gunesli sicak ve parali gunleri beklemek gerek
-
17 Kasım 2005: 21:17 #6687acmecamaroKatılımcı
iste o kayisin gerginligi bazen kaydiriyor ses ondna gelir yoksa direksiyonda bosluk olur daha baska da ariza pek cikmaz… yamuk bir parcan yoksa…
Ewet benim de ontakimdan kastettigim rubber bushingler zaten onlarin asinmasi yada gevsemesi nedne olur takirtiya…
-
17 Kasım 2005: 23:59 #6688AnonimZiyaretçi
aaa 2-4gün evel benim mustang de de aynısı oldu ramazan ustaya krank’ı bağlı oldugu volan varya (en büyük öember) o gevşemiş zamanla olurmuş ve ya kayış çok sıkı olursa ama benimki normalmiş zmala oluşmuş sıktı ve ses yok
-
18 Kasım 2005: 02:17 #6689illetyusKatılımcı
On takim lastikleri eskimesi yada sertlesmesi sonucu anlamsiz tikirtilar gelebilir……
Bununla birlikte herkeze onemle tavsiye edecegim bir baska nokta da su ;
Lastik elemanlarda bir problem cikmasa bile mutlaka araclarin 4 ila 5 ayda bir “kuru yaglamasini” aksatmayin…!
Bu islem icin illaki hareketli yerlerden gicirti gelmesi gerekmiyor. Bozuk yollardan alabilecegi en minik darbeler bile anlamsiz tikirtilara ve on takimin tatsiz calisip sertlesmesine sebep oluyor…….Direksiyonu cevirdiginiz zaman olusan viyaklama sesine gelince :
Bunun bir kac sebebi olabilir…ki bunlarin hepsini bizzat yasadim.Birincisi, uzun sure kullanilmadan yatan aracda “kayis kurumasi” denen bir durum soz konusu…..Boyle bir durumda kayis sertlesiyor, olmasi gereken elastikiyetini ve kasnagi kavrama yetenegini kaybediyor, kasnaklar uzerinde donerken surekli olarak yaptigi bir kac santimlik kacirmalar neticesi bu sesi veriyor. Ayni zamanda, bu sesi duydugunuzda emin olun metal kasnaklarida “yiyorsunuz” demektir.
Direksiyon hidroligi, icerisindeki eliptik bir diskin donmesi sonucunda yarattigi basincla direksiyon kutusundaki dislilere tahrik veriyor. Arac en dusuk devirde (rolanti) donerken bile eger “tur” kaybi olmazsa kesintisiz gelen tahrik ile gereken basinc saglanabilir. Kasnagin cok yuksek hizda ( tam gaz ortami ) donmesinde dahi, eger kayislarda kacirma varsa, tur kayiplari yuzunden yaratilacak basinc kesintiye ugruyorki…. Hareket halinde iken hic beklemediginiz bir anda direksiyonu cevirdiginiz yonden geriye toplayamamaniz ve direksiyonun dondurdugunuz noktada “donup kalmasi” demektir….!
Cozum : Bu duruma gelmis olan bir kayisi kesinlile degistirin !
Sayet yakin zamanda kayisi degistirmek mumkun degilse temin edebileceginiz en yakin yere gidinceye kadar, kayisin kasnaklara temas ettigi yuzeylerine bir miktar “talk pudrasi” serpin ve bunun tum yuzeye temas ettiginden emin olun. Eskiden beri bilindik bir yontem olan krem deterjan veya “bir parmak gress” yonteminden kesinlikle kacinin !!!Ikinci sebep, Hidrolik kutusu icinde bulunan ATF yagin azalmis olmasidir.
Kayisdaki kacirmadan kaynaklanan viyaklama ve otme sesini bu durumda da duyarsiniz……
Cozum : Yagi kontol edip eksilmisse tamamlayin ve kesinlikle “maximum” cizgisinden fazla olmamali…..Eksilmenin sebeplerini mutlaka iyi tesbit edin ziraa bu farkedemeyeceginiz bir noktadaki kacak yada sizinti yuzunden olabilir…!Ucuncu sebep, Yipranmaya baslamis ve muhtemelen calisma omurunu tamamlamis olan hidrolik pompa icindeki eliptik disk uzerinde bulunan bicaklardaki asinma olabilir…!
Boyle bir durumda, direksiyonun hareketlerinde herhangi bir anormallik gostermez ve normal seyrinde calisir ancak hic bir suretle ne zaman “iflas” edecegini bilemezsiniz..!!
Cozum : Piyasada parcacilarda, Direksiyon hidroligi tamir takimi olarak komple icini bulabilirsiniz….Ancak komple ic degistirme durumda riski tamamen ortadan kaldirmis olmazsiniz…Cunki bu diskin ve bicaklarin asinmasi durumu hidrolik kutusu icindede gecerlidir, bunu farkedebilmeniz ve onarabilmeniz ise mumkun degildir.Doduncu sebep, Yukaridaki sebepleri kontrol edip herhangi bir sorun bulamadiysaniz son olarak kontrol etmeniz gereken nokta ise hidrolik kutusu uzerindeki kasnagin baglanti seklidir….
Burada konrol edebileceginiz seyler sirasi ile ;
Kasnagin, bagli bulundugu milde bosluk……
Hidrolik kutusunu, motor blokunun uzerine baglayan ayaklarin duzgunlugu yada dengesiz durusu…….
Hidrolik kutusu uzerindeki kasnagin yada milin egilmesi durumu..ki boyle bir durumda hem kayislar “line” nini kaybedip ses yapar hemde eliptik diske ve bicaklara zarar verir….
Cozum : Yeni bir kasnak ile degistirmek (egilme varsa duzeltme yoluna gitmeyin)
motorun on tarafinda bulunan bu duzenegi baglanti ayaklari ile birlikde komple sokup, ayaklarda egilmeler varsa bunlari hassas bir sekilde duzeltip sistemi muntazam bir sekilde tekrar toplamak….Son olarak duzenekteki “kaciklik” disinda, hidrolik kutusu icinde yada milinde olusabilecek muhtemel bir deformasyon yada asinma icin yapilacak en mantikli onarim sekli, Yeni bir hidrolik kutusu almaktir…..
Unutmayin, caniniz ve otomobiliniz yeni bir hidrolik kutusuna vereceginiz bir kac yuz dolardan daha pahali……! -
18 Kasım 2005: 03:06 #6690acmecamaroKatılımcı
hehehe demir bukey gibi konustun
-
18 Kasım 2005: 03:23 #6691illetyusKatılımcı
biraz oyle oldu ama direksiyon ve fren isi sakaya gelmez aabi naapiim…
-
18 Kasım 2005: 14:23 #6692LowriderKatılımcı
tamam çok teşekkürler akşam ben bi kontrol edeyim şu kayışı
-
19 Kasım 2005: 04:59 #6693piyuAnahtar yönetici
Angelus bendende sana biraz bilgi
her amerikancı bagajda civciv besler…. zhuahauahuahaua arkadans surekli cik cik sesleri gelir ama sok bak sorun yoktur… zhuzhuahauhauahua
-
19 Kasım 2005: 13:45 #6694illetyusKatılımcı
Kesinlikle bu arabalar, “calistik ve yurudukce genclesiyor”…….
Saka degil……!10 gun 15 gun yatan arabayi ilk yuruttugunde, romatizmasi ve siyatikleri azmis bir yasli gibi…….Uzun sure yerinde orturdukdan sonra ayaga kalkarken hep derler ya, “Oy oy oy, ahh uuff belim, ay aman bacaklarim”
Aynen o formatta…….Ama eski kurdu kaldir yerinden soyle bir 3-4 saat yurusun…Bu seferde tam tersi zipkin gibi oluyor 😆 Ne ses kaliyor ne gicirti… 😆 😆 😆
Kayislar ve lastik aksamda olusabilecek anormallikler mevsim degisikligi ile hatta bu donemde gece gunduz arasindaki isi farkliligindan bile olur.
-
19 Kasım 2005: 19:12 #6695AnonimZiyaretçi
ole haklisin benim ta ya kullanmadim baya bi sure gecen gun bi calistirdim kullaniyim dedeim aksirdi tiksirdi ada vapuru gibi got got got otuyodu sonra benzin aldim biraz eklemlerini acmak icin gazladim simdi tazi gibi
-
19 Kasım 2005: 23:27 #6696Pontiac301Katılımcı
benim akıllı ventura da öyşe.3-4 haftada bir çıkartıp bir tur atıp gömüyorum kapalıya…Ama ilk çalıştırmada göbeğim çatlıyor:))) sonrası gayet eğlenceli:))) ama napiyim ben sizin gibi her gün binmem yani…Köyd yerinde kullanıcak yer yok hehehe:))) Kapalıda uyusun büyüsün
-
22 Kasım 2005: 04:35 #6697acmecamaroKatılımcı
eee kar yagdigina gore kiymetli amerikanlarimizin kis uykusu zamani da geldi…antifrizlerinizi koydunuzmu bakalim?
-
22 Kasım 2005: 18:06 #6698illetyusKatılımcı
Bende zaten hic su yokki……..
Tamami antifriz.. 😉
-
22 Kasım 2005: 22:13 #6699Pontiac301Katılımcı
bende hepsine komple antifiriz bastım….
-
24 Kasım 2005: 14:25 #6700AngelusKatılımcıilletyus wrote:Bende zaten hic su yokki……..
Tamami antifriz.. 😉
Full antifiriz bildiğim kadarıyla motora zararlı ve motoru aşındırır.
-
24 Kasım 2005: 17:33 #6701illetyusKatılımcı
Aslinda dogru…….
Ama secilecek antifriz derecesi onemli, yurtdisindan -45 derecelik getirmistim ve onu koymaya pek gozum kesmedi….. 😆
Buradan daha dusuk dereceli inceltilmis olanindan aldim, yaklasik olarak arabanin durus meyiline gore suyun tamami bosaldiktan sonra 3 yada 4 litrede blogun icinde su kaldi ve bununla karisti.
Onceden blokdaki suyu bosalttigimda resmen pasli camur kivaminda birsey akiyodu, simdi ise yesil ve temiz, duru olarak cikiyor.Bu arada hatirlatmakda fayda var…..
Eger radyator ve borularinizin saglamligindan emin degilseniz ve az da olsa kacak yada sizdirma gibi durumlar varsa bunlari halletmeden susuz antifriz koymayin..!!
-
28 Kasım 2005: 17:31 #6702AngelusKatılımcı
Dün çıkardım camaroyu garajdan marşı bastım 3-4 dk ada vapuru gibi çalıştı araba, hareket ettirdim vikvik etmeye başladı gittim benzin istasyonuna doldurdum depoyu çıktım tem’e araba ısındı kemikleri açıldı gazı kökledim çerkezkoye kadar kesmedim… iyii gitti bee özlemişim 200 km’den fazla yol yaptım gittikçe açıldı açıldıkça hızlandı Vectra ve 2-3 pecoyla yarıştık daha dogrusu ben değilde onlar beni görünce gaza geldi yoksa ben yolumda gittim. Anlamadığım olayda arabayı gören kamyonda olsa birden yarışa girmeye kalkıyo gaza geliyor her neyse geldim otoparka tekrar park ettim örtüsünü örttüm 8-10 kadar kedi egzost ve motorun altına yuvalandı hemen soba misalı sevapta işledik yani
-
29 Kasım 2005: 04:00 #6703acmecamaroKatılımcı
Ben de bu gun siyiran mars dislisini degistirdim…. mars motoru cok agir…zor oldu… yarin yeni cici bujileri takip calistiracagim ve bir iki tur atar gelirim herhalde…. jeep geleli beri boslamistik keratayi
-
29 Kasım 2005: 04:13 #6704illetyusKatılımcıAngelus wrote:Dün çıkardım camaroyu garajdan marşı bastım 3-4 dk ada vapuru gibi çalıştı araba, hareket ettirdim vikvik etmeye başladı gittim benzin istasyonuna doldurdum depoyu çıktım tem’e araba ısındı kemikleri açıldı gazı kökledim çerkezkoye kadar kesmedim… iyii gitti bee özlemişim 200 km’den fazla yol yaptım gittikçe açıldı açıldıkça hızlandı Vectra ve 2-3 pecoyla yarıştık daha dogrusu ben değilde onlar beni görünce gaza geldi yoksa ben yolumda gittim. Anlamadığım olayda arabayı gören kamyonda olsa birden yarışa girmeye kalkıyo gaza geliyor her neyse geldim otoparka tekrar park ettim örtüsünü örttüm 8-10 kadar kedi egzost ve motorun altına yuvalandı hemen soba misalı sevapta işledik yani
Helal valla yakisir……
Hemen her gun kullandigim halde arada bir oglumdan uzak kaldigim zaman anlattigin seyin aynisini bende yapiyorum…Cokda keyifli oluyor valla…..Aman derim su kendi kendine gaza gelenlere dikkat et cunki son zamanlarda ilgisiz alakasiz tiplerde bizim arabalari gorup gazlamaya basladi….Nedense….Ama onlarinki “alti neonlu” lar gibi degil, daha baska sebeple gaza geliyorlar anladigim kadari ile…… 😆 -
30 Kasım 2005: 02:03 #6705AnonimZiyaretçi
cok katiliyorum bu konuda size… efendi efendi yolumda giderken peco uzay kasa bmw fln sanki sulalesine kufur edilmis gibi gazliyolar sag sol makas fln. genelde saga cekip yol veriyorum sonrada mabaadinda bitiyorum kicindan heralde 50 60 cm uzakta gitmeye basliyorum e tabi selektorleriminde haddi hesabi yok deli edip birakiyorum. onum aciksa full şrottle yapip “hadi len dandik” dercesine uzuyorum ama bazende kiziyorum adamlarin istediini yaptim diye aslinda onlar yarismak istemiyo bence gazlayalim istiyolar gormek icin… yinede bole magandalara dikkat etmek lazim….
-
30 Kasım 2005: 03:55 #6706Pontiac301Katılımcı
Benim bu tür tiplere yaptığım tek şey var.Nova ile üzerine direk kırmak ve şeritten atmak…sırf bu yüzden Station dodge aspenim var.Şehirde filan yol benimse ve karşı taraf yol vermiyorsa acımadan devam ediyorum.Hem stres atıyorum hemde polisle kaza raporu tutmak eğlenceli oluyor…tabi aspen diri ama boyası artık 50 kere boyandığı için pekmez gibi oldu…
-
30 Kasım 2005: 08:01 #6707illetyusKatılımcı
Kici neonlu lar bizlerle niye kapisiyor yada gaza geliyor herkezce maalum….
Ama bu yeni tureyen denyolara gercekten dikkat etmek lazim !!
Cunki bunlar subaru ve pejo cular gibi yolda dalasma, kapisma nasil yapilir onuda bilmiyor dolayisi ile olmadik yerde olmadik zamanda yaninda bitiveriyorlar….Yani tam anlami ile bir salaklik ornegi !Hadi oburleri neyse, ne olduklarini, maksatlarini arabanin ve kendilerinin gorunusunden anliyoruz ona gore pozisyon aliyoruz….Ama iste tehlike, bu ihtimal vermedigin tiplerde….. Bir anlik gaflet ile onun gazina geldinmi arada bir salatasina gazlamaktan cikiverir, sonu kotuye baglar…
Bu durum ayni dovusmeyi bilmeyen bir adamdan beklemedigin bir darbe almak gibi bir sey….dikkat edin.
Gecen hafta bir Alfa kasindi…..Ustelik yukarida anlattigim gibi bir tip.
icindeki gayet efendi gorunumlu araba ise dort kapi ve sportif olmayan bir model..(Alfanin modellerini hic tanimam da…)
Herifin gaza gelmesine sebep olan tek sey benim isiklardan kalkarken ekzost dan cikardigim sesti…..Salak herif bizim arabalarin seslerine alisik olmadigi icin benim normal kalkisimdaki cikardigim sesi “gazlamak” sandi ve gaza geldi…. 😆 Baktim onum oldukca uzun bir mesafede bos, yol katilimi filanda yok, “eh madem istedin hadi bakalim” dedim. Ben daha 3. vites tam dolsunda yukari atayim dedigim sirada alfa son vitesdeydi, bir sure benle ayni hizzada kaldi ama ben 4 ledigim zaman o arka plakami okumakla mesguldu….. 😆 Sonra ulastigimiz ikinci isiklarda durabilmek icin cikardigi “cayirtiyi” hatirliyomda……Komikti gercekten….Bu gunde bir 3.kusur versiyon bmw…… Yine ayni yol ayni isiklar…..
kalktim 2…..3 tam 4 dedigim sirada sag yan tarafimdan gelen “CATIIIRRDADANAK” bir ses…..Aynadan baktim amcam 4 luleri yakmis saga dogru yanasiyor……. 😆Ama en guzelide, aninda isin farkina varip ozellikle yavaslayarak ona yol vermek……
Buna deli oluyorlar, kuduruyorlar iste 😆 😆 😆Yinede dikkatli olun derim…….
-
30 Kasım 2005: 13:45 #6708AngelusKatılımcıemir wrote:cok katiliyorum bu konuda size… efendi efendi yolumda giderken peco uzay kasa bmw fln sanki sulalesine kufur edilmis gibi gazliyolar sag sol makas fln. genelde saga cekip yol veriyorum sonrada mabaadinda bitiyorum kicindan heralde 50 60 cm uzakta gitmeye basliyorum e tabi selektorleriminde haddi hesabi yok deli edip birakiyorum. onum aciksa full şrottle yapip “hadi len dandik” dercesine uzuyorum ama bazende kiziyorum adamlarin istediini yaptim diye aslinda onlar yarismak istemiyo bence gazlayalim istiyolar gormek icin… yinede bole magandalara dikkat etmek lazim….
Benim en çok hoşuma giden adam kıçına kadar geliyor sol şeritte bir an afallıyor sonra selektör yapıyor bir topukluyorsun eleman ufukta bir noktaya dönüşüyor sonra yavaşlıyorsun tekrar aynı 3. ve 4.’de yapmıyor artık orta şeritte yolunda yavaş yavaş gidiyor.
-
30 Kasım 2005: 23:06 #6709illetyusKatılımcı
Angelus o hareket banada cok keyif veriyor ama yapmiyorum…. 😈
Bir keresinde yapacak oldum, herif oyle hirs yaptiki ! 😯
Ben sol seritte uzadim gittim, ilerde trafik yavasladi bende surat kesince, adam bakti bu sekilde basedemeyecek orta seritten gam gaz kapatti beni gecti…..Ama duramadi, uzerine ciktigi orta seritte ondeki arabaya acidim icim gitti valla. 😥
Bu salaklari kendi “gaz” miktari ile birakmakta fayda var gercekten. Biz onlara uyupta gazlamaya kalkinca bu sefer gazin dozu zaten %15′ lik kapasiteyle calisan beyinlerine fazla geliyor iyice sapitiyorlar…… 😈 -
1 Aralık 2005: 04:03 #6710piyuAnahtar yönetici
valla ben boyle bir konuda gazladım, gectim diyemiyorum… benim camaro gucsuzdu… fakat sesi enfesti… bende su sekil yapıyordum… ısıklarda yanımda 1,6honda gibi bisi var… benimle kafa kafaya ama bu hazzı ona vermemem lazım… ısık yesile gecmeden gaza asılıp ufak bir burnout ve yesille beraber kalkıs… bu sırada yanındaki ne devir ne motor sesi duyamadıgından zaten afallıyor… sonra gazı kesip normal cruise moduna geciyorsun
305ci ve kucuk hacimli ve gucsuz amerikan sahiplerine oneri…
-
1 Aralık 2005: 04:47 #6711illetyusKatılımcıpiyu wrote:valla ben boyle bir konuda gazladım, gectim diyemiyorum… benim camaro gucsuzdu… fakat sesi enfesti… bende su sekil yapıyordum… ısıklarda yanımda 1,6honda gibi bisi var… benimle kafa kafaya ama bu hazzı ona vermemem lazım… ısık yesile gecmeden gaza asılıp ufak bir burnout ve yesille beraber kalkıs… bu sırada yanındaki ne devir ne motor sesi duyamadıgından zaten afallıyor… sonra gazı kesip normal cruise moduna geciyorsun
305ci ve kucuk hacimli ve gucsuz amerikan sahiplerine oneri…
Seni kurnaz seni….. 😉
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.