Ana Sayfa Forumlar Teknik Bilgilerinizi Paylaşın Maksimum hız

15 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #722
      krasiva
      Katılımcı

      ArkadaşŸlar 1992-1996 arası camaro veya transam maksimum hızları nedir?Yada deneyen bilen maksimum ne kadar yapmışŸ yazabilirmi ama dediğim aracın orjinal hali olarak…

    • #11069
      Angelus
      Katılımcı

      Bir arkadaşŸ 96 Camaro ile Edirne otobanı lüleburgaz civarında 280 km gibi bir hızdan bahsetmişŸti doğrumudur dimidir bilemem benim escort 220 basıyor orda.. Benim Camaro’da güzel bastı ama ne bastı onu gösterge bozuk olduğu için anlamadık..

    • #11070
      piyu
      Anahtar yönetici

      1992-1996 dedi diye 98camaro 300km var demedim :)

      benim 77 camarom 130 millik kadranın 115milini yapıyordu… zaten sonra deneyemedim bir daha ucan tank oluyor…. :)

    • #11071
      gtagucu
      Katılımcı

      Ben benim GTA ile 220 yapmışŸtım 3. viteste (4. viteside var 😉 ) lastiklerin limiti bu olduğu için üstüne çıkmamışŸtım.

      4. nesil lt1 f-body’lerin son hızı 270 ls1’lerinde 280 diye biliyorum.

    • #11072
      piyu
      Anahtar yönetici

      Ozgur senin frenler tutuyor sanırım :)

      ben denediğimde frenlerin o hızda durdurabilmesi icin 1-2km ihtiyacı olduğunu gordum ve birdaha top speed denemedim :)

    • #11073
      Memo
      Katılımcı

      4şŸ genlerde fabrika çıkışŸı limitor yokmu?

    • #11074
      gtagucu
      Katılımcı
      piyu wrote:
      Ozgur senin frenler tutuyor sanırım :)

      ben denediğimde frenlerin o hızda durdurabilmesi icin 1-2km ihtiyacı olduğunu gordum ve birdaha top speed denemedim :)

      Bende fabrika çıkışŸı 10″ boyutunda 4 disk fren var sağlam tutuyorlar. Benim araba için 13″ ‘lik c5 corvette frenlerine yükseltme kitleri var onlardan düşŸünüyorum ama onlar için en az 17″ jant gerekiyor.

      Birde şŸu an arabamdaki driveshaft’ın limiti 145mil bunun üstüne çıkılırsa dağıtma tehlikesi var. Inland Empire’ın 180mil destekli driveshaft’larından onlardan almayı düşŸünüyorum. Bu arada 4. nesil f-body’lerin aliminyum şŸaftlarıda 165mil limitliymişŸ. Memonun bahsettiği limit bu driveshaft limiti olabilir belki. 4. nesillerde bilgisayar üzerinden limit duymadım.

      Tabi lastik olayı var birde. En korktuğumda o, fifşŸ gear’ın bir bölümünde mclaren f1’la pistte son hız denemesi yapmalarını izlemişŸtim adamlar 300+ basmışŸlardı bunu pistte yapmalarına rağmen 3 turdan sonra lastikleri gösterdiler lastikler neredeyse yarılacak gibiydi her tarafı aşŸınmışŸtı.

    • #11075
      Memo
      Katılımcı

      Yok ben bildiğimden söylemedim, aksine bilmediğimden sordum. bukadar kuvetli arabaların şŸaşŸaırdım fabrikadan kesicisiz gelmelerine USA gibi katı kuralları olan bir ülkeden. 3rd ve 4şŸ genler hakkında bilgim 0 :)

    • #11076
      XLR-V
      Katılımcı

      Su da var tabii maximum hizi etkileyen bir suru faktor .Ruzgar durumu, aracin lastik/jant kombinasyonu , gosterge hatalari gibi .
      Aslinda bende o kadar yuksek suratlere cikacagini beklemiyordum 😯 .Ama sunu soyleyebilirim ki USA uretimi araclar hic bir zaman bol keseden sallamaz yani kadranda ne yazarsa o hiza cikmasi mumkun .
      Ama bazi araclar da ayni gosterge de olabiliyor saniyorum bu uretim maliyetini dusurmek icin.(V6 ile V8 ayni gostergeyi kullanabiliyor)

    • #11077
      Angelus
      Katılımcı

      Bendeki gösterge 120 mil :) Arabayı alıp otobana çıkınca kökledik sona dayandı sonra döndü ondan sonra sapıttı….. Kaç bastım bilmiyorum..

    • #11078
      XLR-V
      Katılımcı

      Bu resim herhalde baya bir aciklik getirir top speed konusunda :D

    • #11079
      Memo
      Katılımcı

      Araç nedir bilemedim ama lastik basıncı imdaaaaaat demişŸ.. Aman abi gözünüzü seveyim 260-280 şŸaka hız değil…

    • #11080
      XLR-V
      Katılımcı

      Cadillac XLR.Aracta V Serisi’nin lastik ve janti takili o zaman sensor tam kalibre edilmedigi icin top speed e yakin hizda lastik basinci ikazi yanmis.
      Yoksa tabii hizin sakasi olmaz ama daha once dedigim gibi Amerikan uretimi araclar ne yazarsa o hiza cikar bir sekilde .

    • #11081
      sschevyss
      Katılımcı

      ben hızmaya tırsıyorum ama
      benim 69 Blairde babam kullanırken 120 mil gördük

      tekirdağdan gelirken ben acayip tırstım , ayrıca maksimumhız 120mil zaten hiç beklemiyordum ama yaptı alet.. ben ise 95 milden sonra cesaret edemedim

    • #11082
      illetyus
      Katılımcı

      Selamlar herkeze…

      Benim koca oglanla her sene bir yada iki test yaparim.
      2000 yilinda motoru full rektifiye edildi ve yaklasik dokuz ay once contalar yenilendi.

      Tamamen standart bir configurasyondadir.

      15″ celik jant ve 225/60 R 15 lastik ile kadran limiti olan 130 Mil’ i kapattim ve bir miktar asagiya daha indim.

      14″ nova janti ve 205/75 R 14 lastik ile yine ayni sonuc.

      Ancak ikinci verdigim olculer ile bu denemenin yapilmasini kesinlikle tavsiye etmiyorum !!!!

      Jant duzgunlugunde, lastik durumunda ve aktarim organlarinda herhangi bir sorun yok ise motorunuz ne olursa olsun (Amerikan motorlarini kastediyorum) seri yada uzun zaman araliginda farketmez mutlaka kadrani kapatirsiniz.

      Sanziman ve defransiyelde bir uyumsuzluk yada herhangi bir sorun olmasi durumunda top limite cikamama durumu gorulebilir. Ama her AA motoru her ne kadar yipranik vaziyette de olsa verebilecegini sonuna kadar verir.

    • #11083
      68CmR
      Katılımcı

      Benim ihtiyar delikanlı ile izmir-çeşŸme otobanında urladan sonrakı duzlukte 150mil gördüm devir daha 5.400 5.500 lerdeydi 6000 e kadar yolu var ama benimki 4 disk fren olan bir araba yinede durdurmak için ecel terleri döktüm

15 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.